Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PS: Hva hardware skal du ha i?

Det heter "hvem hardware skal du ha i?". HVEM!

Pøh, det heter da vel for pokker "hvordan hardware skal du ha i?"!

Skrevet
Det kan jo hende at jephque tøyset litt.

And Bingo was his name-o!

Jeg beklager på det sterkeste hvis noen lider av sjokkrelaterte sinnslidelser grunnet min lille harselas med de av oss som velger å besudle det ellers så vakre språket vårt med løssluppen bruk av "hvem".

Skrevet
Jeg beklager på det sterkeste hvis noen lider av sjokkrelaterte sinnslidelser grunnet min lille harselas med de av oss som velger å besudle det ellers så vakre språket vårt med løssluppen bruk av "hvem".

Jeg er fortsatt i sjokk. :scared:

Skrevet
Ikke alle, tydeligvis. :)

Virker som om du siktet til meg der, så jeg vil bare gjøre oppmerksom på at jeg var og er fullt klar over jephque tullet.

Skrevet
"Hvis", kanskje? Evt. "hvor".

Edit:

Psilo, jeg tror vi skjønte det. ;)

Ikke alle, tydeligvis. :)

"Hvis hardware skal du ha i?", fungerer jo. Betydningen blir dog en helt annen.

Kanskje det er et kodeord for kriminelle? På høyde med "tyveri sikring"?

Skrevet
Register deg som frittfall-journalist her »

For å skrive en artikkel, må du være registert, er du allerede registrert, holder det med å fylle ut e-post adresse og passord.

Noen små artikkel regler:

- Ikke skriv feil

- Prøv å bruk de felter som er angitt

- Ta deg god tid og les igjennom før du sender artikkelen, da det ikke er muligheter for å gå

inn å endre etter at artikkelen er sendt

- Artikkelen vil bli sendt til redaksjonen som publiserer artikkelen ved anledning

- Lykke til!

:!:

Fant det her. Legg også merke til menyen på siden, med blant annet "tandem hopp", "fallskjerm kurs" og "foto galleri".

Skrevet
men det jeg lurte på tv outport support står det på den bilden du viste ohny fungere det samme som tv outport support som skjermkort i datamaskin som du kan se i tv?

sorry for at jeg spør mye men trenger å vite takker på forhånd

:love:

Skrevet
men det jeg lurte på tv outport support står det på den bilden du viste ohny fungere det samme som tv outport support som skjermkort i datamaskin som du kan se i tv?

sorry for at jeg spør mye men trenger å vite takker på forhånd

:love:

BlææææhhH!! :wallbash:

Skrevet (endret)
Ja. Fant bare en feil.

En skrivefeil (dobblet) og en ganske dårlig formulert setning ([...] prioriterte fotballkamp foran konas fødsel. [...]).

é

Endret av Ole Johan
Skrevet
- Ta deg god tid og les igjennom før du sender artikkelen, da det ikke er muligheter for å gå inn å endre etter at artikkelen er sendt
Lykke til!

Ja, du kan så si! :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...