Gå til innhold

Fritak for militær førstegangstjeneste i fredstid!


mads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i Morgen invaderer Sverige og du blir innkalt alikavel, om 3 måneder slåss du i østfold mot den svenske barbariske horden. Ser dine venner ble drept eller skadet en etter en, og du lurer på "når er det min tur" Så 1 dager før fredsavtalen blir signert får du en slint i ryggen fra en granat og blir lam fra livet og ned, du blir alkoholiker og ruller rundt i rulle stol i oslo og spør om små penger bare så du kan kjøpe den neste flasken vodka

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å frikjenne meg selv fra forrige kommentar: Jeg skulle bli fallskjermjeger og har trent som bare det i et halvt år. Men nå som jeg ikke kommer inn pga. migrene så tenker jeg at det egentlig er helt greit, jeg tjener på en måte et helt år og kan flytte til USA et år tidligere enn planlagt. Men det hadde selvfølgelig vært kjempekjekt å være en fallskjermjeger da...  :hmm:

Lenke til kommentar

Nå sier jeg ikke at folk ikke kan ha gode grunner til å ikke kunne dra i militæret. Jeg måtte selv reise hjem etter bare noen dager, fordi det rett og slett ikke fungerte med den sykdommen jeg har. Det var egentlig et ganske stort nederlag for meg, da jeg hadde sett fram til å være der.

 

 

Det jeg reagerer på er hvordan man oppretter et "diskusjons"emne (gledesutbrudd, I know) for å fortelle at man er så glad fordi man slapp å bidra med å forsvare landet sitt. Skjønner ikke helt tankegangen

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...