Gå til innhold

Den nye Rogue tråden! v2


Anbefalte innlegg

Jeg er straks lvl 72, burde jeg gå fra combat til noko anna?

 

Min rogue nr2 (2 faktisk) er level 72-73 også :p har ikke fått testet noe men assassination ser morsomt ut.

 

men over til level 80 rogue talk :p

 

Subletly og combat var ganske lik i dps, og det er mye enkelere å spille subletly, trenger ikke noe CD akkurat :p men men, skal ordne litt glyphs, og skal teste litt mer, brb! :D

 

EDIT:

 

Subletly:

 

ca 6.7k dps med daggers (2x 1.80 speed!)

Wound + deadly

ca 6.2k dps med daggers (2x 1.80 speed)!

Instant + deadly

 

Assassination: (mutilate)

 

8k dps (2x 1.80 speed)

Instant + deadly poison!

 

Combat 7k, opp og ned. :p

 

 

Nå vet jeg ikke om det er dårlig eller god, har ikke raidet eller sett andre rogues :p

 

Ligger på rundt 8k med 1x 1.80 og 1x 1.40 dette var på Onsdag fikk ikke testet igår selv om jeg fikk ganske mange nye items.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du holder over hit der du ser statsen din så får du opp hvor mye du mangler for å nå cap.

 

Kjapt klippet ut fra EJ

 

What are the new hit/expertise caps?

Expertise cap is 200, or 177 for gnomes wielding appropriate weapons.

Hit caps:

Spell White

3/3 Precision 289 646

2/3 Precision 342 707

1/3 Precision 394 769

0/3 Precision 446 830

http://elitistjerks.com/f78/t105659-4_0_1_rogue_faq/

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar

Assassination: (PVE)

http://www.wowhead.com/talent#fcIfzsMdoGo0hZ0b:qRVkd

 

Men du kan endre "Precision" under combat om du har mye HIT.

 

3/3 Precision 289 hit

2/3 Precision 342 hit

1/3 Precision 394 hit

0/3 Precision 446 hit

 

Trenger du kanskje bare 2 poeng til det? så kan du plasere den siste talentpoeng under subletly.

 

Subletly: (PVE)

http://www.wowhead.com/talent#f0hZ0bZcGcsdu0RGo:zmadk

 

Denne funker men har ikke fått tid å prøve det i raid, er mer avansert rotasjon og krever faktisk at man følger litt med når man spiller :p

 

*Må holde SnD oppe hele tiden.

*Rupture 5 stacks oppe, eviscerate refresher rupture rotasjon etc..

*Hold Recuperate oppe så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Rogues now learn Poisons at level 10 (down from level 20), Rogues can now poison their Ranged weapon, Anesthetic Poison has been removed (Shiv now dispels Enrage effects), poisons no longer have multiple ranks and now scale with character level, several abilities and talents related to poisons have changed, Glyph of Poisons added.

 

Åjavelja!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke bare bare å spille Rogue i lav level. Greit nok at du kan one-shotte folk i PvP, men hva hjelper det når Rogue er så vanskelig å spille i PvE?

 

Har rundt 400-500 i dps i level 67 som combat. Og jeg pleier aldri å bry meg om hva slags dps jeg gjør før jeg kommer i level 80, og jeg mener det bare er tull å se på det før 80. Men nå begynner jeg å bli litt lei. Er ikke så lett å gjøre combo-basert skade når mobene går ned før du rekker å få noe combo.

 

Jeg blir mobbet ut av dungeons. Spesielt av Arcane Mages, som er LATTERLIG op nå. Også elitister med leveling gear som tror de er bedre enn alle andre. Istad wipet vi på en boss i Auchenai Crypts, hvor vi hadde en Shaman healer som tok Reincarnation og resset. Ja han resset alle unntatt meg, jeg hadde for dårlig dps til å bli resset sa han, og at jeg fikk se til å release fordi jeg var så lat mente han, selv om jeg gjorde mitt aller beste.

Hva så om min dps ikke er oppe i 1400 slik som ranged dps ligger på, det viktigste er jo at vi kommer oss igjennom dungeonen.

 

Når jeg da endelig hadde kommet fram fikk jeg opp meldingen:

"You have been removed from the group"

Kjekt...

Nå er jeg avhengig av å gå med 2 stykk jeg kjenner slik at vi kan kontrollere dungeonen.

Er Rogue så vanskelig å spille i level 80 og? Vil ikke bli mobbet ut av heroic også.

Endret av Saitek1236456
Lenke til kommentar

Ikke bare bare å spille Rogue i lav level. Greit nok at du kan one-shotte folk i PvP, men hva hjelper det når Rogue er så vanskelig å spille i PvE?

 

Har rundt 400-500 i dps i level 67 som combat. Og jeg pleier aldri å bry meg om hva slags dps jeg gjør før jeg kommer i level 80, og jeg mener det bare er tull å se på det før 80. Men nå begynner jeg å bli litt lei. Er ikke så lett å gjøre combo-basert skade når mobene går ned før du rekker å få noe combo.

 

Jeg blir mobbet ut av dungeons. Spesielt av Arcane Mages, som er LATTERLIG op nå. Også elitister med leveling gear som tror de er bedre enn alle andre. Istad wipet vi på en boss i Auchenai Crypts, hvor vi hadde en Shaman healer som tok Reincarnation og resset. Ja han resset alle unntatt meg, jeg hadde for dårlig dps til å bli resset sa han, og at jeg fikk se til å release fordi jeg var så lat mente han, selv om jeg gjorde mitt aller beste.

Hva så om min dps ikke er oppe i 1400 slik som ranged dps ligger på, det viktigste er jo at vi kommer oss igjennom dungeonen.

 

Når jeg da endelig hadde kommet fram fikk jeg opp meldingen:

"You have been removed from the group"

Kjekt...

Nå er jeg avhengig av å gå med 2 stykk jeg kjenner slik at vi kan kontrollere dungeonen.

Er Rogue så vanskelig å spille i level 80 og? Vil ikke bli mobbet ut av heroic også.

Så lenge du kommer deg til 80 blir du awesome :D

Lenke til kommentar

Rogue suger helt framtil 80 ja, er verken noe AoE hvis tanken bestemmer seg å pulle 10 og 10, noe de gjør ofte så, rogue suger godt nå uten AoE damage.

 

Single target burde da være helt grei, men jeg tror faktisk du har glemt å sette på poisons på roguen din :!:

 

Armory? spec? rotasjon gjør du, for at single target er helt OK.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...