Gå til innhold

Vil blokkere infiserte PC-er


Anbefalte innlegg

Du glemmer den nyere farsotten som myndigheter forsøker å kontrollere (spesiellt de norske). Pokerspill og andre pengespill på nettet, er vel og blir bare mer og mer populært.

 

Nettbanken og å levere selvangivelse på internett er nok også kommet for å bli!

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De offentlige tjenestene , ja.

 

Selv om det er mange som benytter seg av det så mener jeg at de er mindre en de som leser epost og aviser.

Snart kan man også foreta de politiske valgene på nettet.

 

 

Med tanke på at de forskjellige internt aktørene har forskjellig holdninger til dette så er det en del usikkerhet om dette.

Det jeg forsøker å finne ut er om man faktisk vil få mulighetene til kunne laste ned valgfritt antivirus m. m. når pc blir blokkert fra nettet , eller om det er opp til hver enkelt aktør

Det er jo skrevet tidligere at tilgangen ville blir sterkt begrenset ( til epost og noen få porter).

 

Om ikke microsoft får det gjennom så kan andre aktører finne på å ta opp denne tråden.

Lenke til kommentar

 

De offentlige tjenestene , ja.

 

Selv om det er mange som benytter seg av det så mener jeg at de er mindre en de som leser epost og aviser.

Snart kan man også foreta de politiske valgene på nettet.

 

 

Med tanke på at de forskjellige internt aktørene har forskjellig holdninger til dette så er det en del usikkerhet om dette.

Det jeg forsøker å finne ut er om man faktisk vil få mulighetene til kunne laste ned valgfritt antivirus m. m. når pc blir blokkert fra nettet , eller om det er opp til hver enkelt aktør

Det er jo skrevet tidligere at tilgangen ville blir sterkt begrenset ( til epost og noen få porter).

 

 

Om ikke microsoft får det gjennom så kan andre aktører finne på å ta opp denne tråden.

Er det en ønskelig utvikling, at det settes slike begrensninger?
Lenke til kommentar

 

De offentlige tjenestene , ja.

 

Selv om det er mange som benytter seg av det så mener jeg at de er mindre en de som leser epost og aviser.

Snart kan man også foreta de politiske valgene på nettet.

 

 

Med tanke på at de forskjellige internt aktørene har forskjellig holdninger til dette så er det en del usikkerhet om dette.

Det jeg forsøker å finne ut er om man faktisk vil få mulighetene til kunne laste ned valgfritt antivirus m. m. når pc blir blokkert fra nettet , eller om det er opp til hver enkelt aktør

Det er jo skrevet tidligere at tilgangen ville blir sterkt begrenset ( til epost og noen få porter).

 

 

Om ikke microsoft får det gjennom så kan andre aktører finne på å ta opp denne tråden.

Er det en ønskelig utvikling, at det settes slike begrensninger?

 

Det var det jeg også ville vite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...