kakemonster1 Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Har kjøpt meg ny PC ( http://home.no/norwolf/data/pese.htm ), den funker kjempemessig til vanlig. Men etter en stund har den en tedens til å Låse seg helt (da må jeg restarte manuelt for å få den i gang igjenn), eller til å restarte helt av seg selv. Noen som har hatt et lignende problem, eller vet hva en mulig feil er?
b-real Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Og va gjør du som oftest når pc'en din låser seg? Oppdater alt av drivere til skjemkort, chipset, NIC, osv. Skjekk temperaturen på CPU om den er unormal høy. Overklokker du? Så klokk litt ned.
kakemonster1 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Oppdater alt av drivere til skjemkort, chipset, NIC, osv.Skjekk temperaturen på CPU om den er unormal høy. Overklokker du? Så klokk litt ned. Åkeeeii.. drivere til Chipset og nic finner jeg hvor? og hvordan sjekker jeg temp på cpu? :oops:
bambam Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Virker som at den er for varm, sitter kjøleren rett? Har du kjølepasta? Det kan ha følgt med en "Thermal pad" på boxed vifta di, isåfall skift til Artic Silver 3 kjølepasta.
bambam Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Åkeeeii.. drivere til Chipset og nic finner jeg hvor? og hvordan sjekker jeg temp på cpu? :oops: www.google.com Temp på cpu kan du f.eks skjekke med PCalert4. Du finner PCalert4 på www.download.com.
kakemonster1 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 CPU temp ligger på 49,0 grader - er det greit nok?
bambam Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Ja det er en ok temp, men stiger den under spilling?
kakemonster1 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Ja det er en ok temp, men stiger den under spilling? Nei, den varierer mellom 47-51 grader som vanlig når jeg spiller
kakemonster1 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Skrevet 26. juni 2003 Har nå funnet ut at den kun "låser" seg når jeg spiller. 8-10 min ut i spillet, sier det stopp, og den låser seg, noen som har et tips eller to?
kakemonster1 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Nå har jeg fått ny cpu kjøler ( thermalake vulcano 11), kjørte den på medium, og maskina klikket fortsatt...!? Noen som vet hva som er galt?
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Jeg hadde Ca. samme problemet. Installert sp1(xp) nå funker det KNI-RKE-FRITT . Har du sp1???
kakemonster1 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Jeg hadde Ca. samme problemet. Installert sp1(xp) nå funker det KNI-RKE-FRITT . Har du sp1??? uhh.. det spørs, har muligens () piratkopi av winxp... og der er det en av SP1 eller SP2 jeg ikke får innstallert... (?)
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 sp2 tror jeg ikke fins jeg kan sende deg no greier som hjelper deg og skifte cd-key så at sp1 ikke detekterer piratkopien din. bare jeg får e-post adreaasa di så :wink:
kakemonster1 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 sp2 tror jeg ikke fins jeg kan sende deg no greier som hjelper deg og skifte cd-key så at sp1 ikke detekterer piratkopien din. bare jeg får e-post adreaasa di så :wink: Hadde vært kjempegreit, send til [email protected] du. Takk så mye
capy Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 ta "pirat" greiene på PM neste gang. lite heldig å snakke om slikt på forumet.
Dahl Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 ta "pirat" greiene på PM neste gang. lite heldig å snakke om slikt påforumet. Ja, gjør det... Dere kan være glad for at de fleste moderatorene er på ferie! :wink:
kakemonster1 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 alle keyer utenom devilsown corp key funker til sp1. Fikk det til, brukte den cd-keyen som sto i readme fila på det programmet han sendte meg, nå har jeg sp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå