Gå til innhold

Ikke fornøyd med PC etter reparasjon, men Elkjøp sier at den er i orden


Anbefalte innlegg

Jeg er så frustrert over PCen min, en Acer Aspire 5553G, som jeg kjøpte hos Elkjøp 1.juli. Den så jo fin ut, spesifikasjonene var fine osv. Den virket perfekt til mitt brukt (hjemme, på jobb og litt spilling). Og jeg sa ifra tydelig til selgeren at jeg måtte ha en stille pc, som ikke var treig.

 

Jeg har levert maskinen til reparasjon to ganger nå og vet ikke hva jeg skal gjøre for den er ikke OK som Elkjøp påstår at den er :(

Dette er noe av det som har vært feil:

  • Vifte som går for fullt hele tiden, og støyer.
  • Den blir dritvarm med engang.
  • CPU var på 55% i idle
  • Maskinen hang hele tiden.
  • CD-rom'en klikket totalt hver gang jeg brant en cd
  • Lydkortet virket ikke
  • Nettverkskortet sluttet og startet...og sluttet. Osv...
  • Maskinen hang seg og tilslutt startet på nytt hver gang jeg brukte kortleseren

 

Det har vært flere andre mindre feil med den også.

Først så var den på stresstest hos Elkjøp og de sa at alt var bra. Det var det ikke, så da gikk jeg tilbake og klaga igjen. Nå ble den sendt til et autorisert verksted. Og de byttet MB og CPU. Jeg fikk tilbake maskinen min i dag, og den bråker minst like mye som før, kanskje mer. :thumbdown: De jeg bor sammen med klager over støyen...

 

Hva gjør jeg nå når Elkjøp påstår at den er i orden?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Film det når du har disse feilene, så legger du med videoen når du leverer den inn igjen.

 

Har gjort dette selv når jeg opplevde det samme som deg. Leverte inn et MP3 spiller som klikket heletiden, sent inn til rep. Kom tilbake med "ingen feil funnet". Leverte inn igjen, og la med film bevis, fikk ny.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...