Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - Eivind84 - Nikkor 35mm f/1,8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd meg på slike tunellbilder selv, men har problemer med å holde kameraet stødig nok. Her ser det jo dønn fastspikret ut. Den motgående bilen, og lampene på tunellveggen liver opp i de grå veggene.

Skrevet

AF-S 35mm f/1.8 er en trivelig sak (prøvde den sammen med en D40 for tid tilbake).

Synes du har kommet godt i gang - bra tunnelsyn og typisk høst i dagens.

Skrevet

Hehe, jeg støttet kameraet på dashbordet. Ble en del svart i bunnen av bildet, som du ser. Jeg har croppet bort litt av det...

Bra bilde...det var like "ekkelt" som det føles å kjøre gjennom lange tunneler... :yes:

Skrevet

Snasent! Du er tidlig ute med dagens bilde though, 6. oktober har jo ikke vart mer enn drøye 40 minutter :p

Prøvde meg på samme motiv på lørdag, men jeg ble veiet og funnet for lett (ingen skarpe bilder) :(

Skrevet

Glimrende fart 3. oktober! :)

Glimrende funky farger i tårnet, og flotte fargekontraster 7. oktober - var veldig som det grønne, friske treet stod ut mot de høsttrøtte bjørketrærne - understreket av valgt dybdeskarphet. :)

Skrevet

11. oktober

Vått og kaldt ute i dag, så jeg orket ikke være ute så lenge, men dette ble da litt kult.. 0,8 sek eksponering av en passerende buss:

post-63349-1286822311,6967_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...