Patience Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hva er det med windows egentlig? Nå er det like før jeg må foreta den 9.748'ende formateringen av harddisken fordi det er en funksjon som helt uten videre har sluttet å fungere. Alt som er gjort er å fjerne Norton via kontrollpanelet. Trenger ikke direkte å være windows sin feil. Men selve plattformen. Det er så frustrerende at man ikke kan stole på en windowsbasert maskin for ti øre. Jeg har drevet med data en stund og har ikke hatt tilsvarende problemer før. Det jeg egentlig har lyst til å si uten å pynte for mye på ordene er hvorfor i helv.. skal disse windowsmaskinene være så forp.. ustabile? Ingen tweaking. Ingen endringer i det hele tatt nesten er gjort. Men om windowsplattformen ikke tåler en avinstallasjon av Norton uten at WINDOWS MEDIAPLAYER (!!!!) skal begynne å breke om en intern feil - det er bare for latterlig.. Hva har Norton og WMP å gjøre med hverandre?????????? Hørte jeg noen nevne Linux? Nå kommer det vel masse fjortisser og skal fortelle hvor stabil deres pc innebygget i en pizzaeske har vært i alle deres levedager - men styr unna. Jeg vet at en pc kan være stabil og fin.. men man må nesten sove med den i senga og fore den med konstant oppmerksomhet for at den ikke skal begynne å lagge.. jeg gjentar, hva i h¤%&¤%& har Norton med WMA å gjøre?????? Noen som har et tips? Hvordan fikse WMA som ikke ser ut til å ha problemet i selve programmet? (Har ominnstallert uten hell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå