Gå til innhold

Oktoberfest - Kau - 50mm f1.8

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Edited:

Da var vi plutselig kommet til Oktober igjen, og jeg har tenkt å prøve å utfordre meg selv til å bli bedre kjent med mitt 50mm f1.8 Nikkor - objektiv.

Har mye annet på programmet i denne perioden, så nivået blir pingle. Finner ikke på noen spennende ekstrautfordring i farten, så får jeg heller se litt hvor dette bærer.

Utstyr:

Nikon d90

50mm f1.8 nikkor.

Endret av kau
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble jo riktig vellykket (om man ser bort fra den fæle bokéen). Jeg vet ikke hva du har i tankene, men jeg tenker smågale rallytilskuere. Fin fartsfølelse med de flyvende treflisene.

Skrevet

Oktoberfestens første legobilde! I hvert fall så jeg har sett. Tipper det dukker opp flere legobilder flere tråder etter hvert.

Glimrende ide og det gjorde seg med de flygende flisene.

Skrevet

Dette likte jeg veldig godt. Har sjelden sett legobilder som gir slik fartsfølelse før. Tror jeg må prøve meg på et legobilde jeg også i løpet av måneden men det skal noe til å overgå dette tror jeg.

Skrevet

Ai, ai. Her går det så busta fyker bokstavlig talt. Er litt usikker på om det bare er farta som er høy, eller om dette bar rett ut i periferien. Men action er det åkke som.

Skrevet (endret)

Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger :)

I dag har høsten virkelig kommet til Bergen:

Under my umbrella

post-145092-1286030977,1995_thumb.jpg

Exif: f/2.8 iso:100 1/200 s

Endret av kau
Skrevet

Lekkert legobilde! Det er noe spesielt med legogubbebilder. Jeg burte ikke like det, men det gjör jeg. :p At du tatt deg tid til å få gjörmen til å fly er det som "gjör" bildet, synes jeg.

Paraplybildet er stilig.

Skrevet

Må bare slutte meg til Anew der, flott paraplybilde med spreke farger.

Litt halvskummelt det Toy Story-bildet, nesten så du venter på at noe uggent skal skje...

Skrevet

Lekkert legobilde! Det er noe spesielt med legogubbebilder. Jeg burte ikke like det, men det gjör jeg. :p At du tatt deg tid til å få gjörmen til å fly er det som "gjör" bildet, synes jeg.Paraplybildet er stilig.

Takk for det! :) Får håpe at du tåler noen flere legobilder:whistle:

Må bare slutte meg til Anew der, flott paraplybilde med spreke farger.Litt halvskummelt det Toy Story-bildet, nesten så du venter på at noe uggent skal skje...

Takker :) Ikke sant?:cry:

post-145092-1286217823,3121_thumb.jpg

Skrevet

Takk for det! :)

Ikke fornøyd i dag, men ble til slutt enig med meg selv om å bruke dette for å holde ut ett bilde om dagen så lenge som mulig.

5. Oktober

post-145092-1286309053,1913_thumb.jpg

Exif: f/14, iso 100, 20s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...