Gå til innhold

Er det noe ved denne nettbutikken som ikke er til å stole på?


Barcarolle

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lenge hatt lyst på en Barbour Oilskin jakke. Her i Norge er de forferdelig dyre, og jeg må reise langt for å få tak i en. Oslo er det nærmeste jeg vet om, som er nesten 2 timer unna.

 

Barbour har en nettbutikk, men den sender ikke til Norge.

 

Jeg har forhørt meg med en nettbutikk som heter "The outdoor and country store", og de var villige til å sende til Norge.

 

Outdoor and country

 

Den offisielle nettsiden for handel på nett, til Barbour er:

 

Barbour

 

Hvis dere ser på Barboursiden nederst står det "Barbour by Mail is the dedicated Barbour website of The Outdoor & Country Store". Det synes jeg var veldig betryggende.

 

Det som likevel uroer meg er at jeg ikke kan finne noen "customer reviews" av The outdoor and country store. Det er også et lite autentiseringsikon på siden, der man kan sjekke gyldighet, men det er ikke tilgjengelig for siden. Det uroer meg.

 

Hvis jeg likevel skulle bestille noe, og bli snytt, dvs. at pengene går, men varene aldri kommer. Hvilke muligheter har jeg for å gå til banken for å ordne opp, så jeg får pengene tilbake? Er det tryggest å bruke, Visa, Master eller AMEX?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er også et lite autentiseringsikon på siden, der man kan sjekke gyldighet, men det er ikke tilgjengelig for siden. Det uroer meg.

 

Hvis jeg likevel skulle bestille noe, og bli snytt, dvs. at pengene går, men varene aldri kommer. Hvilke muligheter har jeg for å gå til banken for å ordne opp, så jeg får pengene tilbake? Er det tryggest å bruke, Visa, Master eller AMEX?

 

Siden har jo full Certification, og er kryptert. Er ikke noe svildel plass det der. Har heller ikke problem å se selve Certificate.

 

post-140267-1285870909,8205_thumb.png

 

Mens den offisielle nettsiden har ikke...selv da jeg gitt til Checkout...lol

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...