Theo343 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 joda, fant den http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=tvvoLadZXHjvYOZ2 kom ut i april den, helt lik så er nok ikke unik nei bare ny hardware i den nye utgaven Jeg kunne tatt både den og denne for å være en april spøk. Så det var artig at den første gang kom ut i april. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Skjermen minner meg om en gammel TV fra 90 tallet. Elektronikk må ha nyttige egenskaper kombinert med flott design som ikke skriker for mye. Design som er bra er når den er nyttig også, ikke bare se bra ut. Mission failed for design gutta. Lenke til kommentar
eberg Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Har aldri skjønt hva vanlige folk skal med numpad, og kom for 14 dager siden på den geniale ideen om å flytte touchpaden fra under tastaturet til høyre for tastaturet, men ser ut som noen i Asus var før meg. :-) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Var fryktelig stygg ja.. Tenker den metalliske håndstøtten også blir full av riper, samt den vil jo reflektere opp på skjermen Dårlig gjennomtenkt.. Dog., er det alltid en liten fanbase som kjøper alt som er anderleres, så kan tenkes de når sitt nisjemarked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå