Gå til innhold

For hardt for beina?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har akkurat begynt å trene fotball igjen. Og den ene treningen ble selvfølgelig lagt på en onsdag, da jeg har innebandy trening fra før av.

 

Innebandy treningen starter 17.00 og varer til 18.30.

Fotball treningen starter 20.15, men er ikke sikker hvor lenge den varer.

Tipper på 1t30min, rundt der.

 

Kan dette bli for hard belastning for beina mine? Før i uken trener jeg mandager, fotball trening(20.30-22.00)

 

Eller går det bra viss jeg tøyer bra ut etter innebandy treningen? Og selvfølgelig etter fotballen.

 

 

EDIT: Vet dette sikkert varier fra person til person, men jeg tenker på bare sånn generelt sett.

Endret av Continum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Det gikk bra første uke, men etterhvert så har jeg begynt å oppleve smerte på innsiden av leggene.

Kjenner det når jeg går, men spesielt når jeg løper.

Det blir bedre dag for dag når jeg ikke trener, men når jeg trener igjen så kommer det tilbake dagen etter. Skjønner ikke hva dette kan være, har jo spilt fotball 2 ganger i uken før + bandy uten problemer.

Kan det være noe med underlaget eller evt. dårlig sko?

 

Tenkte også på en annen ting, er jo ganske kaldt ute nå om kveldene. Og på trening bruker jeg en nickers uten strømper. Kan det være noe med det, så at leggene ikke blir ordentlig varme?

 

Takker for ethvert svar!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Det gikk bra første uke, men etterhvert så har jeg begynt å oppleve smerte på innsiden av leggene.

Kjenner det når jeg går, men spesielt når jeg løper.

Det blir bedre dag for dag når jeg ikke trener, men når jeg trener igjen så kommer det tilbake dagen etter. Skjønner ikke hva dette kan være, har jo spilt fotball 2 ganger i uken før + bandy uten problemer.

Kan det være noe med underlaget eller evt. dårlig sko?

 

Tenkte også på en annen ting, er jo ganske kaldt ute nå om kveldene. Og på trening bruker jeg en nickers uten strømper. Kan det være noe med det, så at leggene ikke blir ordentlig varme?

 

Takker for ethvert svar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Pkt 1: Hold leggene dine varme

Pkt 2: Tøy ut leggene både på forside og bakside etter trening

 

Veldig fort å skade seg når man løper ute i kulden på den måten. Snakker av dyrekjøpt erfaring :hrm:

Lenke til kommentar

Pkt 1: Hold leggene dine varme

Pkt 2: Tøy ut leggene både på forside og bakside etter trening

 

Veldig fort å skade seg når man løper ute i kulden på den måten. Snakker av dyrekjøpt erfaring :hrm:

 

Prøve å bruke strømper framover for å holde leggene varme å se om det blir bedre.

Og tøye forsiden av leggen, har ikke vært så flink med det for jeg har ikke vist om noen spesielle gode tøye metoder for forsiden på leggen. Men googla litt og fant en nå :)

 

Kommer med tilbakemelding om hvordan det utvikler seg!

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...