Gå til innhold

[Mage arcane build] Hvordan bruke?


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er litt newb i wow, har EN char lvl 72 mage.

 

var originalt Frost mage, men fikk beskjed om at det var bra å dual specce til Arcane. så jeg gjorde det... men fytti så dårlig arcane er...dør jo med en gang osv xD

 

Med frost har du tilgang til Slow, Freeze osv.. mens Arcane har jo null...

 

så jeg lurte på om noen kunne gi meg noen tips til hvordan man spiller arcane, og eventuelt poste et bilde med baren deres(Spell baren) fordi jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal bruke spellene.. hvilken rekkefølge jeg skal bruke dem for mest damage osv..

 

-takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville fortsatt kjørt frost som quest-spec. Arcane er egentlig laget for raiding og heroics, hvor man har en tank som tar støyten for seg. Det er ikke designet for å queste med, så sant du ikke har bra gear (5k++).

Det der er bullshit. Arcane er vel så bra å queste med som Frost.

Instant cast slowing effect, høy burst og instant spells som faktisk gjør damage. For ikke å snakke om 2 min Evocation cooldown.

Jeg levlet min mage som Arcane fra 66-80, og det fungerte VELDIG bra. Jeg tok til og med en del elite quest alene som Arcane, som jeg er 100% sikker på jeg ikke ville klart som Frost.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Levler som fire jeg faktisk :O Gjør bedre DPS enn de andre specene, men manaen går unna til man får litt critrating. Er bare 42 da :blush:

 

Arcane i min level er bare missiles (med Torment the Weak så blir det en Frostbolt nå og da, samt Ice Armor)

 

Frost er for det meste Frostbolt spam.

 

Fire er Pyroblast, Fireball, Fireblast, Scorch. Mer å gjøre.

 

Mage har den sykeste DPSen i forhold til hvor mye det er å gjøre (Arcane jeg sikter til)

Lenke til kommentar

Jeg ville fortsatt kjørt frost som quest-spec. Arcane er egentlig laget for raiding og heroics, hvor man har en tank som tar støyten for seg. Det er ikke designet for å queste med, så sant du ikke har bra gear (5k++).

Det der er bullshit. Arcane er vel så bra å queste med som Frost.

Instant cast slowing effect, høy burst og instant spells som faktisk gjør damage. For ikke å snakke om 2 min Evocation cooldown.

Jeg levlet min mage som Arcane fra 66-80, og det fungerte VELDIG bra. Jeg tok til og med en del elite quest alene som Arcane, som jeg er 100% sikker på jeg ikke ville klart som Frost.

 

nja, tviler... :p tror nok frost hadde greit det også... water elemental 700-1500 dmg per 2 sekund. frostbolt, frost nova, deep freeze + refresh... så gjentar du.. .blir jo en del dmg da:P så hvis du hadde greid det med arcane, hadde du greid det sikkert med frost.... men burde jeg bytte ut arcane med fire?

Lenke til kommentar

Men hva er det som gjør arcane så sterkt??? Når jeg bruker frost ligger jeg på 1500-1800 DPS

 

Mens med med arcane ligger jeg på rundt 1200... Jeg bruker arcane blast x4 + Missile.

Også legger jeg inn Instant cast spellen og den 20 % mer dmg spellen så mange ganger som mulig.... er det noe jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Jeg også foretrekker frost til levling. Jeg fåretrekker også fire til raiding, men er arcane bare fordi det er best. Blir digg når cataclysm kommer, ser ut til at fire er the shit, igjen.

Viss du har bra gear, og mer en 50% crit, så er fire det klart beste speccet. Har rundt 13-14k arcane og 15k dps+ som fire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...