Gå til innhold

Kamptråd - Follo Fotball vs Rosenborg Ballklub 22/9 (cup) (3-2 e.e.o.)

DJ_Dark

41 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Follo Fotball
    • Uavgjort
      0
    • Rosenborg Ballklub

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:!:

Vent og se.

Vent å se.

Vent og se. Pell deg tilbake til barneskolen hvis du skal holde på sånn. Eller i det minste vekk ifra tråden.

Selv om fotball er dominert av pøbler og fylliker er det greit å ha en viss saklighet, samt et snev av grammatisk forståelse.

Så arrogant, and yet, så uvitende.

Endret av TrondH86
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:!:

Vent og se.

Vent å se.

Vent og se. Pell deg tilbake til barneskolen hvis du skal holde på sånn. Eller i det minste vekk ifra tråden.

Selv om fotball er dominert av pøbler og fylliker er det greit å ha en viss saklighet, samt et snev av grammatisk forståelse.

Så arrogant, and yet, så uvitende.

Hva har jeg gjort for å fortjene denne fiendtligheten?

Skrevet

Please, dropp dritt-praten/slengingen og skjerp dere.

Diskuter kampen eller gtfo...

Det har alltid vært i min interesse å diskutere kamp, men når diskusjonen forandres til å angripe min person må jeg ta affære.

Skrevet

Please, dropp dritt-praten/slengingen og skjerp dere.

Diskuter kampen eller gtfo...

Det har alltid vært i min interesse å diskutere kamp, men når diskusjonen forandres til å angripe min person må jeg ta affære.

Det var jo du som begynte med gramatikkretting her da

Bakenga er klebb ass

Skrevet

Du provoserer jo oss din kødd. Tenk litt på hva du sa selv først.

Jeg vil gjerne at en moderator ser litt på din bruk av ukvemsord. Du innehar også en forkastelig holdning når det kommer til å respektere medmennesker.

Skrevet

Smellen i Leverkusen var ikke nok. De er et mye bedre lag, så den kampen glemmer vi bare, ja da. Tap mot andredivisjonslag Follo i semifinalen i cupen, det glemmer vi ikke så lett. Spørs om det er det som må til for at Rosenborg – styret! – våkner og innser at her må noe gjøres som ikke gjøres i dag. Større stall gjerne, hvis det er kampprogrammet som er problemet.

Skrevet

Vi kvittet jo oss med latterlig mange spillere for et par sesonger siden, fordi de mente vi hadde for stor stall. Her får vi faen meg svaret. I tillegg får vi en trener som ødelegger alt som er av kontinuitet i laget også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...