OdinTheGod Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Jeg har kjøpt denne: Netgear Stora MS2000 1,5TB Jeg har installert de programmene som fulgte med. Etter mye tullball får jeg ikke dette til.. Finnes det en enkel måte å få tilgang til min NAS?
Hårek Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Man trenger egentlig ikke noe program for å få tilgang til en NAS. Først må man ha en router på hjemmenettverket, da får NAS boksen tildelt en IP adresse fra denne. Så er det forskjelige metoder for å finne ut hvilken adresse dette er. Antagelig kan et av programmene som fulgte med gjøre dette. Når man har IP adressen brukes webleseren for å komme seg inn på administrasjon og oppsett. Her initialiseres disken, man setter opp nettverskdeling og gir den et navn. Så er det bare å gå inn i Windows utforsker og koble seg opp mot nettverskdisken. Får du til noe av dette?
OdinTheGod Skrevet 19. september 2010 Forfatter Skrevet 19. september 2010 Nå får jeg det til :-) Plagde virkelig med dette i går.. Overfører til boksen nå.. Håper bare TVn finner den så jeg kan bruke boksen igjennom nettverket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå