Gå til innhold

Reklame på hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff ja denne irriterer kraftig, kan ikke pcutstyr lage en litt finere som ikke blinker stygge farger, og bruke mer enn 1min på lage den.

 

Vel, må si PCutstyr har fått fram poenget sitt. Du har sett reklmaen og tilbudet.

 

Et klassisk eksempel er JYSK (gamle norsk sengetøyslager) som hadde forferdelig irriterende reklamer. Er visst en av de mer effektive reklamene som har vært.

 

hehe jeg sa det fra første stund; jeg var SIKKER på at jysk reklamen var taktikk.

Lenke til kommentar

Ler av de siste svarene på denne tråden.. hehe.. kremt..

 

Må si at jeg synes at hele hw-nettverket er ganske så "reklamefritt",

jeg mener som så mange andre har nevnt at hvis vi sammenligner med noen av de virkelige annonse-gigantene (host, fileplanet) så er hardware.no og søstersidene maur i forhold.

 

Litt reklame må man nå tåle! Men det er selvfølgelig snakk om forskjellige folks meninger her og de må man respektere, uansett om DU mener noe annet.

 

Jeg mener at Hardware.no har lite reklame og den reklamen de har er ikke det jeg vil kalle uønsket reklame. I ny og ne dukker det opp et glimrende tilbud som vi sikkert ikke hadde fått med oss hvis vi ikke hadde sett reklamen.

 

Men en liten ting vil jeg advare dere om (hw-gutta/ (damene?))

Hvis dere begynner med pop-ups eller som noen andre har nevt lydreklamer så er jeg redd besøksantallet vil synke like fort som Usa er krigslysten! Så lenger dere holder dere unna de her to så kommer dere til å ha besøkende til dommedag.

 

Stå på Hardware.no (og søstersider)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...