Gå til innhold

Er dette et surfebrett fra Google?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror heller ikke Google er dumme nok til å gå for 4:3 format, blir vel 16:9 eller kanskje 16:10.

Håper ikke Google er dumme nok til å gå for 16:9 eller 16:10.

Hvilke fordeler har 4:3 i dag hvor det meste er tilpasset widescreen oppløsning?

 

Hvorfor foretrekker jeg da 3:4-format på min stasjonære og 4:3 på min bærbare? Widescreen er kun en nødløsning dersom man ikke har nok piksler. 2-megapiksel skjermer er kjekke, ikke noe problem med 4:3...

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Jeg ser Amobil gjentatte ganger nå har nevnt hvordan Google angivelig skal ha gitt opp nexus en.

 

Jeg synes den beskrivelsen passer dårlig med intensjonen til telefonen. Google har selv sagt at den var ment som et spark i baken til de ulike mobilprodusentene. Hva så om den solgte dårlig, hva så om den ikke selges nå lenger. Hadde Google ønsket å håve inn penger på n1, hadde de lansert den via normale salgskanaler.

 

Fakta er og blir at etter nexus one ble lansert fulgte en rekke toppmodeller som Desire, Droid, X10, Galaxy S osv. På den måten er det godt mulig at nexus en hjalp til med utviklingen av Android, samtidig som den er en meget god mobil, faktisk fortsatt med sin rettmessige plass i listen over. Selv om den nå er tatt ut av produksjon, er den så godt som samme telefon som Desire, i mine øyne enda bedre. Ingen som har den har opplevd at den plutselig sluttet å virke, eller at den forsvant med en eller annen båt, etter Google annonserte at den ikke skulle selges lenger.

 

I tiden som kommer gleder jeg meg til å bli en av de første som får oppleve Gingerbread. Da på min fortsatt landfaste nexus en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...