Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreløpig så aner jeg ikke. Studiestartprogrammet mitt sier "Kjempekonsert for alle oslo- og akershusstudenter. Unik konsert i utendørs amfi". Men meh.. tror jeg skaffer meg andre planer :whistle:

Hva skal du gjøre til høsten? (Jobb/studier etc)

Skrevet (endret)

Skal være utvekslingsstudent i USA. Reiser i morgen faktisk! :ohmy: (altså 16. aug)

Det blir vel å gå på dass.

Hvilke merke var din første mobil?

Endret av Naiits
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Ingenting. :(

Hva har du gjort i dag? :)

Skrevet

Besøkt Fana fhs som jeg skal begynne på snart, og øvelseskjørt noe av veien hjem fra Bergen.

Liker du å ha armbåndsur på deg?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nei.

Hva gjør du når du kjeder deg?

Skrevet

Trykker F5 konstant på VG, Diskusjon.no og Facebook for å sjekke om det skjer noe nytt. Det er et godt tegn på at jeg kjeder meg. Da prøver jeg som oftest å finne en film jeg kan se på.

Skjer det noe i nær framtid som du gruer deg til?

Skrevet

Starte på videregående, og jeg må betale fattern litt for mopeden. (Hater over alt på hele jord å se penger gå ut av konto... fæle.. jeg sier deg FÆLE GREIER!)

Stay positive!

Skjer det noe i nær framtid du gleder deg til?:)

Skrevet

Ja, gleder meg til oppkjøring for bil siden det er mulighet for å få førerkortet, (men så gruer jeg meg litt også). Også gleder jeg meg (veldig) til å begynne på Fana fhs:)

Hva har du på deg nå?

Skrevet

pique, og blå moods of norway shorts, samt halvsokker og en bjørn borg bokser! (btw, jeg bestod oppkjøringa i går :D lykke til!)

Hvilket parti håper du vinner ditt kommunevalg?

Skrevet

pique, og blå moods of norway shorts, samt halvsokker og en bjørn borg bokser! (btw, jeg bestod oppkjøringa i går :D lykke til!)

Hvilket parti håper du vinner ditt kommunevalg?

Ja, det er jo så viktig å påpeke hvilket merke bokseren og shortsen din er, den blir jo bare SÅ mye kulere!

(not)

Frp

Hva liker du best av CS, 1.6 eller Source?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...