Gå til innhold

www.louisvuittonoslo.net! trenger hjelp pga dårlig info på siden


Anbefalte innlegg

skal kjøpe en litt bedre bursdagsgave til min kjære, og hva hadde vel vært bedre enn med en Louis Vuitton veske? men det som hadde vært greit å vite noe om var volumbetegnelsen på de forskjellige veskene før jeg evt kjøpte! er ikke akkurat småpenger det er snakk om...

 

hadde vært greit om noen som har peiling på vesker kunne hjulpet meg litt på veg :)

 

 

- http://www.louisvuittonoslo.net/louise-vuitton-monogram/lv-monogram-denim/louis-vuitton-monogram-denim-brieftasche-bl-gul-gylden

 

- http://www.louisvuittonoslo.net/louise-vuitton-monogram/lv-monogram-denim/louis-vuitton-monogram-denim-brieftasche-bl-hvit

 

på forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, LV har ingen nettbutikk som sender varer til Norge. Så nettvettet mitt fraråder meg fra å klikke på linkene dine. Dessuten er vel ikke 500,- så mye om du uansett skal kjøpe en såpass dyr bag.

 

http://www.louisvuitton.com/en/flash/index.jsp?direct1=home_entry_gb0

 

takk for hjelpen! går bort fra LV.. siden virker veldig usikker og at det står så lite info om bagene er vel ikke noe bra tegn!

Lenke til kommentar

Etter min erfaring er ikke betjeningen på LV i oslo alltid så veldig behjelpelige.

De ble ihvertfall ikke så veldig glad den gangen jeg var innom på utkikk etter en messenger bag,

og spurte om de hadde noe som ikke var dekket med monogrammet deres...

 

Og når jeg spurte om de visste om noen andre merker som kanskje kunne ha noe av interesse så fikk jeg

surt tilbake at de kun representerte LV, og ingen andre.

Endret av shoop
Lenke til kommentar
Og når jeg spurte om de visste om noen andre merker som kanskje kunne ha noe av interesse så fikk jeg

surt tilbake at de kun representerte LV, og ingen andre.

 

Vel, når du selger et merke med såppas sterke tradisjoner og regnes som så eksklusivt er man lite lysten på å anbefale D&G eller Gant. Det virker kanskje litt hovent, men det blir som at en skredder på Savile Row skal anbefale et mer main stream motehus med prêt-à-porter-dresser.

Lenke til kommentar

skal kjøpe en litt bedre bursdagsgave til min kjære, og hva hadde vel vært bedre enn med en Louis Vuitton veske? men det som hadde vært greit å vite noe om var volumbetegnelsen på de forskjellige veskene før jeg evt kjøpte! er ikke akkurat småpenger det er snakk om...

 

hadde vært greit om noen som har peiling på vesker kunne hjulpet meg litt på veg :)

 

 

- http://www.louisvuittonoslo.net/louise-vuitton-monogram/lv-monogram-denim/louis-vuitton-monogram-denim-brieftasche-bl-gul-gylden

 

- http://www.louisvuittonoslo.net/louise-vuitton-monogram/lv-monogram-denim/louis-vuitton-monogram-denim-brieftasche-bl-hvit

 

på forhånd takk for hjelpen!

 

Jeg skjønner virkelig ikke at det er mulig å være så naiv. Tror du virkelig du får kjøpt LV med 70-80 % rabatt fra butikken på en så råtten nettside? Skjønte du virkelig ikke at det bare er fake? Jesus christ...

Lenke til kommentar

Gucci og Hermes er vel ikke så mye mindre eksklusivt? Men det er som regel litt arrogante eller fanboyer som jobber i slike butikker. Merker det godt når jeg drar innom en Apple butikk også. Nevnes Windows er man så godt som usynlig.

 

Men det å nevne Gucci og Hermès er vel nesten enda "verre" imo. Da er det snakk om det samme markedet hvor andelen kunder er liten nok som det er. Survival of the fittest.

Lenke til kommentar

"S: Er det trygt å bruke min kredittkort kjøp på din nettside?

En: Ja, det er helt trygt. Vi bruker PayPal eller MUSKEDUNDER kredittkort biblos.com betaling. De er den tryggeste og mest vanlige metoder for betaling på Internett. Når du bekrefter eders kjøp, du vil bli redirected til betaling side, hvor du kan skrive inn ditt kredittkort detaljer."

 

Slipper heller kortene mine i koppen til en rumener.

Lenke til kommentar
Og når jeg spurte om de visste om noen andre merker som kanskje kunne ha noe av interesse så fikk jeg

surt tilbake at de kun representerte LV, og ingen andre.

 

Vel, når du selger et merke med såppas sterke tradisjoner og regnes som så eksklusivt er man lite lysten på å anbefale D&G eller Gant. Det virker kanskje litt hovent, men det blir som at en skredder på Savile Row skal anbefale et mer main stream motehus med prêt-à-porter-dresser.

 

Ehhhh....

Vanvittig dårlig sammenligning.

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å si at å be om et produkt som er litt mindre flashy er det samme som å be dem anbefale meg tacky merker i en mye lavere prisklasse.

 

Uansett hva jeg ber om så burde betjeningen hjelpe meg så godt de kan.

For uansett om jeg ikke ender opp med å kjøpe noe hos dem så forlater jeg ihvertfall butikken med et godt intrykk,

som igjen kanskje fører til at jeg kjøper produkter der ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

"S: Er det trygt å bruke min kredittkort kjøp på din nettside?

En: Ja, det er helt trygt. Vi bruker PayPal eller MUSKEDUNDER kredittkort biblos.com betaling. De er den tryggeste og mest vanlige metoder for betaling på Internett. Når du bekrefter eders kjøp, du vil bli redirected til betaling side, hvor du kan skrive inn ditt kredittkort detaljer."

 

Slipper heller kortene mine i koppen til en rumener.

 

Et søk på den teksten på google avdekker mengder av slike sider som selger piratversjoner av ett eller annet merke.

 

Også ganske imponert over bruken av ordet MUSKEDUNDER.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...