Gå til innhold

Texas Chainsaw Massacre filmene


henry14

  

10 stemmer

  1. 1. Hvilken synes du er best?

    • The Texas Chain Saw Massacre (1974)
      6
    • The Texas Chainsaw Massacre 2
      0
    • Leatherface: Texas Chainsaw Massacre III
      0
    • Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation
      0
    • The Texas Chainsaw Massacre (2003)
      1
    • The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning
      0
    • Alle er drit!
      3
    • Tør ikke se skrekk....
      0


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har begynt å se på disse og bare lurer på hvilken rekkefølge det er "lurest" å se filmene i?

 

Har tenkt å begynne med den gamle serien først også den nye serien etterpå så hovedspørsmålet er egentlig om jeg først skal se Remaken fra 2003 når jeg er ferdig med de gamle eller om jeg skal se The Beginning først siden det er en Prequel, men kom ut etter Remaken....altså i 2006..

 

Hva mener dere som allerede har sett noen av dem?

 

Takk på forhånd og vær så snill og ikke spoil noe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var helt andre tider da den første filmen kom, og de påsto den er basert på en sann historie. Sammenligner du den med andre filmer fra den tiden er den svært brutal og grotesk. Frankenstein fra 30-tallet ble også svært kontroversiell, fordi folkene gikk rundt på en kirkegård og gravde opp lik. Det var noe man svært sjelden eller aldri hadde sett før på film, og mange mente de gikk for langt. Det er ikke akkurat Saw-generasjonen. :)

 

Når det gjelder TCM-filmene er det ikke så nøye hvilken rekkefølge du ser dem i, siden det ikke er noe særlig smmenheng mellom dem. Jeg anbefaler å se originalen etterfulgt av nyinnnspillingen og drite i resten.

Lenke til kommentar

At den er "tidenes skumleste film" er bare et salgstriks. Prøv for eksempel å gå gjennom videofilmene dine og se hvor mange som er på førsteplass på en eller annen liste? Husker en film kalt True Love lå på førsteplass på diverse lister, i følge coveret. Problemet er at originaltittelen er Gigli, og den lå på førsteplass over verste film, verste skuespiller, verste dialog og så videre. Men det "glemte" de å si. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...