Gå til innhold

Gratis tekstbasert mafia spill script?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke ta lærdom av gratis mafia script. Dette er noen av grunnene:

 

- Rottete kodet

Altså du lærer deg ikke å sette opp kodene på en god og lesbar måte.

 

- Dårlig sikkerhet & utdatterte koder

Kodene inneholder masse feil. Det er ofte ikke beskyttet mot bla. SQL inj. etc. Samt inneholder endel utdatterte koder fordi det er eldre script. Altså det har blitt publisert nye og forbedret koder og kodemetoder.

 

- Dårlig beskrivelse

Mafiaspill som er gratis har endel dumme beskrivelser på variabler etc. som du skjønner lite av grunnet spillene er såppas store.

 

Hadde jeg vært deg å du absolutt ønsker og lære på denne måten, så hadde jeg lastet ned et free script som cute å heller lært derifra. Kan si det er ihvertfall bedre en mafiaspill.

 

Mvh Tim

Endret av Tim91
Lenke til kommentar

Darksite: Vil anbefale deg å starte uten design, om du skal hoppe rett på PHP. Mye lettere å programmere om du ikke har mange andre kodesnutter rundt deg, i tillegg til at feilsøking er lettere.

 

Begynn med nyhetsscript, også kanskje kommentarer, bildepublisering i nyhetsscriptet osv osv..

 

Dette finnes det mange tutorials om på nettet.

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det mulig?

 

Han spør tross alt ikke, hvordan man lager et mafia spill, eller hvordan man gir opp?

Han spør etter et mafia script, ikke noe mere. Hva er da vitsen med å blande seg opp i hva han skal bruke det til, eller om sikkerheten er dårlig. Han spurte kun etter scriptet, ingenting mer.

 

Her er et script, det er ikke norsk tekst.

 

http://www.megaupload.com/?d=8O7H4HW0

 

Jeg har ikke prøvd det, men du kan finne en haug av andre på:

 

http://scriptmafia.org/ og søke litt

Lenke til kommentar

Det gikk ikke ann å logge inn..men registrere seg..lol

Nå kan jeg egentlig 0 PHP selv, men regner med du må opprette en database hvor brukerene legges til. Så når du logger deg inn, så sjekker den opp mot databasen om brukeren er registrert.

 

Er ikke så ofte man bare kan finne noe på nettet, så forvente at det skal fungere akkurat som om google hadde hosta siden :thumbup:

 

Anbefaler at du leser litt på w3schools.com, der lærer du basic php + hvordan man leser\legger til info fra mysql databaser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...