Gå til innhold

lazer leds på moped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare og koble på batteriet vel? Har vurdert neon på min scooter men veit ikke om det går. Må vel ha en omformer av et slag antar jeg.. :shrug:

Men lovlig er det ei, typisk Norge.. :roll:

Skrevet

Loven er til for å holde norge ved like...men den skaper mer irritasjon enn glede...har aldri skjønt poenget med at det er ulovlig med trimming av moped...men når det gjelder å ha eit juletre på mopeden er det greit nok...fordi lys kan skape kaos i trafikken.

Skrevet

Jo jo, sant nok det da. Men visse lover i Norge er helt bak mål.

Kan egentlig ikke skjønne hvordan litt fler lys på scooter'n kan forårsake trafikkaos.. :shrug:

Skrevet

vel... se for deg denne situasjonen da (jeg antar at du bor på et eller annet gudsforlatt sted siden du har tenkt å sette leds på mopeden/skuteren :roll: )

Du ræller rundt i den nye "fete" mopeden din da, og tenker at nå er du tøff... også kommer en kæll på traktoren sin, titter bort på deg, og begynner å le. Vi snakker om stor lattis her altså, ikkeno smålatter.. men har fortsetter å kjøre, mens han ler... Resultat, en stk overkjørt volvo 240, to døde bønder og en vræka traktor... hva var kilden til dette? jo, "tøffe" deg... heh... der har du svaret gitt... :woot:

Skrevet
vel... se for deg denne situasjonen da (jeg antar at du bor på et eller annet gudsforlatt sted siden du har tenkt å sette leds på mopeden/skuteren :roll: )

Du ræller rundt i den nye "fete" mopeden din da, og tenker at nå er du tøff... også kommer en kæll på traktoren sin, titter bort på deg, og begynner å le. Vi snakker om stor lattis her altså, ikkeno smålatter.. men har fortsetter å kjøre, mens han ler... Resultat, en stk overkjørt volvo 240, to døde bønder og en vræka traktor... hva var kilden til dette? jo, "tøffe" deg... heh... der har du svaret gitt... :woot:

:lol::lol::lol: der har du dn å tenk dg samme grei på en sein høstkveld når d e godt å mørkt, de laser ledan e ikk akkurat beskjeden på lystyrke. du kan jo se kor du kjøre me j****** på :p

• 4 uker senere...
Skrevet
må jo koble på en bryter. sånn at du kan skru på og av...

joda...

hadde sikkert vært fett det......

men når det ikke er lov så er vel det en grunn til det?

Skrevet

Det er noe som heter at det er lov å ha lys under bilen når du ikke kjører, men sp snart bilen ruller er det ikek lov. Sikkert noe i samme duren for moped og motorsykkel.

Skrevet

jau... det går bare greit me leds på mopeden.. har en kompis som har et ekstrabremselys(fungerer like bra som neon lys :yes: ) + at han har 2 stk. blå 12v leds sammen med (inni fornt lykta) front lyset.. alt dette styres fra brytere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...