Gå til innhold

Dragon Age: Origins DLC eksisterer ikke etter reinstallering


Anbefalte innlegg

Jeg skal forklare i korte trekk: Kjøpte Dragon Age: Origins Deluxe Edition via steam hvor jeg fikk med forskjellige DLC. Spilte ferdig spillet og avinstallerte det. Etter en tid fikk jeg lyst til å spille det igjen, så jeg installerte det. Når jeg skal spille så finner jeg ikke igjen noen av mine DLC. De er totalt bortevekk.

 

Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak på de igjen? Vil jo selvfølgelig spille det jeg har betalt for å få spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det går bare an å registrere CD key 1 gang. Så det fikk jeg ikke til. Men jeg leste litt på DAO forumet på Steam, siden jeg kjøpte det via Steam. Der var det en som linket til en side hvor noen hadde lakt ut alle mulige patcher og DLC som kunne lastes ned. (Man måtte selvfølgelig ha registrert DLC for å kunne bruke de). Så jeg lastet de ned, og da kom de opp. Tingen er at jeg har ikke kommet så langt i spillet enda at jeg kan se om de faktisk funker. Eneste måten å finne ut det på er å se om den Tomen som gir 3+ stat til alle attributes er i inventorien, noe den altså ikke var. Så jeg vet ikke hvorvidt de funket eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...