Gå til innhold

X10mini pro wifi problemer


Armyofme1

Anbefalte innlegg

Hei, fruen i huset kjøpte seg en x10 mini pro i går, og når vi skulle koble den til wifi'en hjemme så finner den nettverket, og jeg kan taste inn kode, men den vil ikke koble seg opp.

 

Det samme problemet har den på en del andre åpne nettverk jeg også fant i nabolaget (måtte teste)

 

Har en samsung wave, og den har ingen problemer med å bruke nettverket hjemme, så det er ikke noe gale med det

 

All hjelp tas i mot med stor takknemelighet da jeg har ei noelunde irritert frue hjemme pga dette ettersom hun hadde gledet seg vilt til denne mobilen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problemet med begge mine android mobiler.. hjemme hos min far klarer begge å koble seg på. sammme med alle andre nettverk jeg har prøvd. men hos min mor går det ikke. litt rart siden det er samme router begge stedene. begge bruker nextgentel og..

 

edit: prøv å "legg til et nettverk". skriv inn SSID og passordet manuelt

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

har du prøvd å tilbakestille ruteren? slik at det ikke er noe passord eller noe på den?

så kan du heller legge til nytt passord om du får det til å funke.

en annen ting du kan se er om det er WEP, WPA osv passord på ruteren. tror android telefonene er på WPA passord standard.

Jeg får prøve å skifte over fra wep til wpa i kveld da og håpe det hjelper.

Lenke til kommentar

du har vel ikke tilfeldigvis en Inteno router og nextgentel?

en gammel d-link

 

 

edit: jøss, tok meg en tur på butikken og når jeg kom hjem fortalte samboeren min at den plutselig hadde kobla seg opp til nettverket vårt uten at ho hadde vært borti den.

 

så for øyeblikket er alt ren lykke(tror hun prøver å laste ned alt av gratis apps :whistle: )

Endret av pittbull1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...