Gå til innhold

YouTube: The Swine Flu Conspiracy


Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=CMqYlnAiIUU

 

 

"Trust your government"

 

"You know there is no conspiracy here folks just get your damn vaccine"

 

 

Dersom jeg hadde sittet med makten ville jeg hatt alternativet å vaksinere befolkningen mot en sykdom jeg fryktet. Er befolkningen vaksinert ville jeg ikke ha noe å frykte, verken pandemi eller en potensielt skadelig vaksine.

 

Svineinfluensa-vaksinen var så dårlig testet at ingen ville risikere å selge den før de gjennom kontrakter eller avtaler ble fritatt alt erstatningsansvar dersom negative bivirkninger skulle oppstå.

 

 

Folk flest tror vi har en dommedag omtrent hvert 4. år - og kun umiddelbare katastrofetiltak som koster penger kan redde verden. Katastrofene er mye de samme og kommer på moten igjen fra tid til annen, global oppvarming, global nedkjøling, global oppvarming (igjen), global klimakrise (ny vri), svineinfluensa, ebola, sars, fugleinfluensa, kugalskap, Y2k datakrise, ozonlags-hull, atomkrig, terrorisme, masseødeleggelsesvåpen og så videre.

 

Er du lettlurt og naiv?

TA TESTEN!

Se filmen nedenfor, forandrer du mening underveis eller oppdager du umiddelbart at filmen er ekte?

http://www.youtube.com/watch?v=jTWY14eyMFg

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har ennå ikke hørt om noen særlig bieffekter av vaksinen, og det at den ikke var testet er ren bullshit. Slike vaksiner er helt identiske bortsett fra "fyllet", som består av en nøytralisert versjon av viruset den beskytter mot. Det er begrenset hvor mye testing som må gjøres etter at vi har laget slike vaksiner i over 50 år, og praktisk talt INGEN bieffekter har oppstått.

Jeg støtter fullt ut statens SUKSESSFULLE kampanje for å begrense en mulig influensaepidemi.

 

Jada, viruset var langt mindre farlig enn fryktet, og JADA, færre døde enn media og staten regnet med, men LANGT færre ble også syke pga. vaksinen, så selv om det i ettertid kan sees på som en overreaksjon fra statens side er det fremdeles ingen som vet hva som hadde skjedd dersom vi ikke hadde fått tilbudet om vaksinen, om i VERSTE fall er det en dyr overreaksjon, og i beste fall er det en billig redning.

 

Her er forresten et interessant moment: Dersom alle i verden fikk influensavaksine over en forholdsvis kort periode ville trolig viruset dø ut.

(Merk at influensa mer er en virusfamilie enn et virus, så det hadde vært forholdsvis komplisert, dyrt og geopolitisk vanskelig å gjennomføre.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...