Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransehøst del 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men kan man ikke bare se bort i fra de 2 scorene øverst for faktisk er cheater scorer?

 

Syns det er litt dumt å lage ny når mange har lagt så mye energi i å få så høy score som mulig. Men jeg syns det er teit å cheate seg til de 2 høyeste. De bør definitivt strykes fra listen.

 

Det er ikke slik det kan fungere... Så lett som det er å jukse, hvorfor skulle man tru at du ikke har jukset??

Lenke til kommentar

Men kan man ikke bare se bort i fra de 2 scorene øverst for faktisk er cheater scorer?

 

Syns det er litt dumt å lage ny når mange har lagt så mye energi i å få så høy score som mulig. Men jeg syns det er teit å cheate seg til de 2 høyeste. De bør definitivt strykes fra listen.

 

Ser ikke hvordan du har fått den scoren du har uten å bruke speedhack. Det hadde vertfall aldri gått på min pc.

 

Synes jeg burde vinne en mobil, fordi jeg fant bug i spillet. :new_woot:

Lenke til kommentar

Men kan man ikke bare se bort i fra de 2 scorene øverst for faktisk er cheater scorer?

 

Syns det er litt dumt å lage ny når mange har lagt så mye energi i å få så høy score som mulig. Men jeg syns det er teit å cheate seg til de 2 høyeste. De bør definitivt strykes fra listen.

 

Ser ikke hvordan du har fått den scoren du har uten å bruke speedhack. Det hadde vertfall aldri gått på min pc.

 

Synes jeg burde vinne en mobil, fordi jeg fant bug i spillet. :new_woot:

 

Jeg satt de 2 første dagene hele dagen for å få den scoren, men jeg ser at det kan være vanskelig å tro på nå som noen faktisk har cheatet. Jeg har ikke cheatet. Jeg har screenprint over min score.

 

 

@Speedfrog:

 

Jeg syns det er teit at det ble jukset når jeg lå på topp i 2 dager i strekk med den scoren og så vil folk at det bare skal stoppes, og avsluttes. Jeg vil jo som alle andre vinne om jeg har mulighet.

 

@Ertsaas:

 

Har du jukset da siden du sier det er så lett? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Ja, det er urettferdig. Du fortjener sikkert mobilen, derfor er det veldig dumt når konkurransen går ut på noe man kan jukse lett i. Noen som jukser fortjener iallfall ikke å vinne, men nå er det slik at man ikke vet hvem som jukser og da er det ikke noe konkurranse verdig en så god premie.

 

Btw: Det er ikke vanskelig å redigere en printscreen. Sikkert ikke vanskelig å jukse slik at det ikke vises på printscreen heller.

Lenke til kommentar

Ja, det er urettferdig. Du fortjener sikkert mobilen, derfor er det veldig dumt når konkurransen går ut på noe man kan jukse lett i. Noen som jukser fortjener iallfall ikke å vinne, men nå er det slik at man ikke vet hvem som jukser og da er det ikke noe konkurranse verdig en så god premie.

 

Btw: Det er ikke vanskelig å redigere en printscreen. Sikkert ikke vanskelig å jukse slik at det ikke vises på printscreen heller.

 

Har du forsåvid rett i, men du må jo legge igjen "visitkort" og ha samme score på printscreenen? Hvordan kan man da cheate?

 

Btw:

Det eg kom på er at det er sikkert noe med de printscreene amobil folkene vil se på som avgjør om det er troverdig.. må jo være noe sånn siden de ville ha printscreen?

Så det kan jo være at det ikke er over likavel?

Endret av frikish
Lenke til kommentar

Mistenker at dette spillet blir blokkert av ad-block eller ikke funker på chrome. Har ikke planer om å bruke firefox eller IE for å lete rundt, så da kan det være det samme. Har leta rundt ca en time hver dag, og det har jeg ikke tid til. Hva mer er det enn å gå på de forskjellige sidene til amobil liksom? Diskusjon.no er ikke en del av amobil, men en egen side, så der ligger det jo ikke. har heller ikke sett i noen av de andre tek.no sidene som feks spillverket, da det burde ha stått i såfall at man må lete gjennom hele edda-media sin katalog med nettsider.

 

Har også sett på kildekoden til startsiden og i forskjellige avdelinger, men ingen "tetris" nevnt. Hjelper heller ikke å merke alt på siden for å se om det ligger noe skjult i CSS-en. Det er sikkert himla åpenbart for de som flaksa seg til det evt fikk PM fra de andre på forumet. Men ser av postene her at det ikke er noen vits i å begynne å spille nå en gang, med både cheating og folk som spiller i flere dager i strekk.

Lenke til kommentar

Mistenker at dette spillet blir blokkert av ad-block eller ikke funker på chrome. Har ikke planer om å bruke firefox eller IE for å lete rundt, så da kan det være det samme. Har leta rundt ca en time hver dag, og det har jeg ikke tid til. Hva mer er det enn å gå på de forskjellige sidene til amobil liksom? Diskusjon.no er ikke en del av amobil, men en egen side, så der ligger det jo ikke. har heller ikke sett i noen av de andre tek.no sidene som feks spillverket, da det burde ha stått i såfall at man må lete gjennom hele edda-media sin katalog med nettsider.

 

Har også sett på kildekoden til startsiden og i forskjellige avdelinger, men ingen "tetris" nevnt. Hjelper heller ikke å merke alt på siden for å se om det ligger noe skjult i CSS-en. Det er sikkert himla åpenbart for de som flaksa seg til det evt fikk PM fra de andre på forumet. Men ser av postene her at det ikke er noen vits i å begynne å spille nå en gang, med både cheating og folk som spiller i flere dager i strekk.

 

For å finne spillet: ikke let, bare gjett url.

 

hva linkes det hyppig til: prisguiden

hva leter dere etter: TeitRis

hvor leter dere: amobil.no

 

Hvor man finner "linken" er jo artig å lete etter i segselv!

 

Det er nok ingen som "vinner" her... ...men noen ender nok opp med en Galaxy S på ett eller annet vis.

Jeg fikk min på "annet vis" fra jobben i går! Veldig morro sak! :dribble: fet skjerm, swype, fet skjerm, Angrybirds.Beta som ikke loader! wtf! :realmad: fet skjerm! :cool:

 

 

 

Til dere som lurer på hvem som har laga Teitris med dårlig respons:

Eyeball Interactive

 

Og her er di på Fjesbok: http://www.facebook.com/Eyeball.Interactive.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...