Gå til innhold

Samsung wave vs HCT desire


Armyofme1

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en av disse to, men sliter virkeligt med å greie å bestemme meg for hvilken jeg vil ha.

Skal kjøpe den fra netcom så prisforskjellen er bare 300kr på dem, så prisen har ikke noe å si.

Viktige ting for meg på mobilen

- må ha et ok kamera

- grei på musikk

- må være god på å vise film.

( de tre er de viktigeste)

 

 

gjerne ha en del spill jeg kan laste ned også.

 

Et tonn med apps er ikke så alt for viktigt for meg siden jeg ikke trenger så frykteligt mange, og kommer ikke til å være online hele tiden med den heller, men når jeg skal online er det fint at den virker bra til det.

 

trenger litt råd fra dere som har erfaringer med disse to mobilene.

har ikke hatt smartphone før så har ingen erfaring med noen av os'ene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si. Er ikke sikker på hvordan OS-en til Wave er. Os-en til wave heter Bada og er ganske ny. Vet ikke om noen andre telefoner enn samsung bruker bada. Så jeg vet ikke om fremtiden til samsungtelefonene med Bada og Bada vil bli. HTC Desire kjører Android som er ganske så kjent og veldig bra. Som jeg og mange andre folk ville ha anbefalt HTC Desire fordi den har Andriod og Android Marked som har masse gratis programmer. HTC Desire er rask og den har god touch.

 

Samsung Wave har mange funksjoner.

 

Google det.

 

I hvertfall er jeg ikke sikker på hvilke du burde kjøpe. Begge er gode telefoner. De er relativt like og tror ikke du kommer til å angre stort om du kjøper den ene eller den andre ;)

Lenke til kommentar

-må ha et ok kamera: da er wave klart best. kameraet på desire er ikke noe å skryte av.

-grei på musikk: har ikke testet wave på musikk, men vet at desire har god lydkvalitet og 3,5mm jack

-god på å vise film: der vinner wave også med sin sylskarpe skjerm og gode farger. det eneste desire vinner på er litt større skjerm (desire 3.7" - wave 3.3")¨

men igjen så har desire et tonn av nyttige apps og funksjoner.

selv hadde jeg gått for desire men. hvis ikke apps osv er det viktigste er vel wave et bedre alternativ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...