Gå til innhold

Billedkunst: Er det få folk som maler digitalt i norge?


bør det være mer eller mindre digital maling i norge?  

7 stemmer

  1. 1. bør det være mer eller mindre digital maling i norge?

    • mer
    • mindre
      0
    • hva er digital maling


Anbefalte innlegg

opprettet dette emnet siden jeg ser mange som maler tradisjonelt i norge, men sværet få som maler digitalt, er noen på proffnivå da selvsagt, men har ikke sett noe særlig til et norsk digitalt male kommunity.

 

har jeg rett eller er det bare at mange rett og slett drar på engelske internasjonale sider for og lære og snakke om digital maling?

 

hvis noen vet om grupper for digital maling i norge så hadde jeg blitt glad om dere poster dem :)

 

hvis det er noen som ikke vet hva jeg snakker om (digital maling) så er to av amatør bildene mine her.

(poster ikke mitt eget for oppmerksomhet men fordi jeg ikke årsker og spørre noen andre om og bruke deres bilder. (mine bilder er svært dårlig sammelignet med "mesterne" da må jeg si))

 

Ps: om det ikke kalles digital maling på norsk så si fra! orsket ikke å sjekke det opp.

 

Faster_by_aperson4321.jpg

 

Fantasy_Castle_by_aperson4321.jpg

Endret av Aperson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

video som forklarer greier (ikke akkurat det jeg snakker om men bør vise hva det er)

 

 

fy flate noen stemte faktisk hva er digital maling. antar at jeg forklarte meg dorlig bare. er at en tenger med et tegnebrett på pc. (tegner på tegnebrettet og "penselstøkene kommer frem på skjermen av pcen/macen) dette lar en gjøre mye mer ting enn en kan tradisjonelt

 

altså dette er en type tegnebrett

255.jpg

 

og dette er en video av en fyr som tegner http://vimeo.com/13038087

 

det bør gjøre ting mer forstålig (håper jeg)

Endret av Aperson
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...