Gå til innhold

Handleproblem på US PSN


Dryzz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nylig opprettet en ny US PSN konto ettersom jeg glemte passordet på den gamle, men nå går det ikke ann å handle på den. Googlet litt og fant noe om at en bare kan handle for under 10$? Kan vel ikke stemme det, har jo kjøpt andre ting tidligere som har vært over den prisen.

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har så innmari lyst til å kjøpe Castle Crashers(!), men har foreløpig bare fått lastet ned demoen. Fant noe på nettet at EU release var den 31 August, men stemmer ikke, åpenbart...

 

Noen som veit noe om dette?

 

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke når EU release er, var amerikansk release 31 August.

 

vet ikke hvorfor du ikke kan handle, prøv å kjøp en mini.

Tviler på at å handle for max 10$ stemmer, men kan hende Visa o.l. sjekker mere av adressen på summer over 10$.. hørtes merkelig ut.

 

her er en fremgangsmåte for å opprette us-konto:

http://www.psforum.no/forum/showthread.php?t=13589&p=188936&viewfull=1#post188936

 

her er en fremgangsmåte for å kjøpe amerikanske psn-cards i europa:

http://www.ps3vault.com/attention-europe-the-best-way-to-buy-us-playstation-store-content-6614

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Det kan virke som om Sony Amerika har sperret for at utenlandske IP addresser kan bruke PSN store. Tror det var snakk om at det skulle skje i løpet av sommeren engang. Stod noe om det her

 

Hadde faktisk planer om å kjøpe Castle Crashers selv, men fikk samme feilmelding (80023102).

 

Det kan kanskje ha noe med implementeringen av PSN+, at en ikke skal få tak i ting som går utover systemavtalen.

 

Ellers kan du jo prøve å rute internett til ps3en gjennom en PC eller Mac, og bruke en proxy / hotspot shield. Har ikke prøvd dette selv enda, men gi gjerne tilbakemelding ^_^

Lenke til kommentar

Har seg slik at jeg får nett av han jegleier av, så tror ikke jeg skal sette i gang med å styre der, får vel bare smøre meg med tålmodighet som de fleste ser det ut som...

 

Men takk for gode svar, er noe jeg burde sjekke ut når jeg sitter på mitt eget nett en vakker dag! I mellomtiden får jeg bare google mer etter en mulig lanseringsdato for CC :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...