Gå til innhold

Hvilken GTX 460 versjon er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cyclone har fått god kritikk internettet rundt.

 

Palit Sonic Platinum er også et rått kort.

 

Eller du kan se på Gainward "Goes Like Hell" 460 GTX. Alle disse kortene er svært gode :)

 

Det råeste er kanskje det nye MSI 460 GTX 1GB "Hawk" edition med Twin Frozr II kjøleren, men det er desverre ikke i salg i norge enda.

Lenke til kommentar

Cyclone har fått god kritikk internettet rundt.

 

Palit Sonic Platinum er også et rått kort.

 

Eller du kan se på Gainward "Goes Like Hell" 460 GTX. Alle disse kortene er svært gode :)

 

Det råeste er kanskje det nye MSI 460 GTX 1GB "Hawk" edition med Twin Frozr II kjøleren, men det er desverre ikke i salg i norge enda.

AAAh, så akkurat denne, sånn ca. når vil den være i salg?

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg dette:

http://www.dustinhome.no/pd_5010463994.aspx

 

GTX460 1GB fabrikkoverklokket med macho kjøling til under 1800? Ja takk ;D

 

Har brukt det i 2 dager nå, og vifta har aldri flyttet seg fra minimumhastigheten. Etter 6 timer med Bad Company 2 lå det fortsatt og koste seg på 50C, til foskjell fra mitt gamle 8800GTS som strevde med å holde seg under 90C på full viftehastighet. Kan ikke være annet enn kjempefornøyd

 

Man kan ikke betale med postoppkrav hos Dustin da, og hvordan det funker med faktura når man er under 18 vet jeg ikke :/

Endret av takeru
Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du ringer dem i morgen og hører hva som er på gang ;)

 

Bare for å ha det på det rene - nesten alle 460 GTX kort er veldig gode, og du får masse ytelse for pengene nesten uansett.

 

Eneste du skal styre er unna Zotac versjonen :)

 

Det som gir mest for pengene er kanskje Gigabyte OC versjonen som er på tilbud hos Dustin :)

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

Gainward og Palit(som har kjøpt Gainward og har likt design på begge kortene) har bestemt seg for å spare penger ved å ikke levere retail-utgavene med VRM-kjøleribbe. Siden kortene ikke kom over 80 grader ved testing så fant de det ikke nødvendig å bruke penger på VRM-kjøleribber. Palit var så frekke å sende kort med kjøleribbe for reviews. En del kunder har blitt sinte pga dette og føler seg lurt.

 

Ville hatt noen av 460-kortene som er ute med unntak av Gigabyte (Oc versjonen med 2 vifter) og MSI Hawk. For meg virker det som de fleste produsentene har tenkt for mye på profitt og besparelser. Økonomisk så har de kanskje valgt rett da det er en del som synes at 2000,- er for dyrt og helst vil ha kort til 1400,- Det er vanskelig for en stakkars sluttbruker å skjønne at han/hun kunne fått et kort med 10-20 dB mindre støy. Spesielt hvis han/hun ellers er fornøyd med ytelsen i forhold til prisen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...