Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg heter Mats. Jeg er 15 år, jeg elsker minecraft, og bygger mye på mine egne verdener. Jeg ønsker byggetillatelse fordi jeg elsker og bygge, gå i cave OSV. Jeg liker og bygge hus, lager, slott og mye mer! Jeg vil bygge alt vist jeg får byggetillatelse. finne diamanter, gull, kull, jern og tre. Jeg ønsker byggetillatelse sterkt :D

Navn på minecraft: Matspro1998

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Mulighet og få ei byggetillatelse på denna serveren? Jeg heter Marius og vil veldig gjerne bygge med noen av venna mine på denne serveren :)

minecraft bruker - gaffateip95

Endret av gaffateip95
Skrevet

Heisann! Ønsker byggetillatelse på server, jeg er ei jente på 16 som vil gjerne vil bygge med venner :)

minecraftnavn: vegagro

Skrevet (endret)

Kan jeg få byggetillatelse på serveren?

Vil veldig gjerne bygge innpå her med noen av vennene mine :)

Bruker på minecraft : Kimmey123

Endret av Angelica_rh
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

3stk bannet for stjeling:

MaikenClaes

cmhv2000

Got2So (også griefet.)

----

Til dere som prøver å skrive søknad, så les reglene, det gjør alt mye enklere.

Endret av arthoz
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Endelig har mod-community fått opp 1.7 build som er nogenlunde stabil, så serveren har blitt oppdatert 1.7(.4)

Med den ordna jeg endelig et nytt map med monstre som så mange har ønsket, hvor kartet ikke er generert så folk skal få lov til å finne ting selv ;D

Velkommen skal dere være til det fortapte kontinent kalt Mu!

20131216-003.png

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei igjen.

Har lest reglene, og vil gjerne få bli med å bygge sammen med hyperstate og nysv1.

Har ikke noe særlig å vise til av tidligere prestasjoner, men gjør så godt jeg kan, og driver ikke med noe tull :)

Gunnarkaviar

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :)

Jeg har lest alle reglene og forstår dem og husker dem. Jeg har spilt på noen veldig få andre minecraft servere, men mest på en tekkit server. Jeg har spilt minecraft i 2-3 år nå. Og jeg liker å bygge mest med ved.

Hilsen skirimbim3X3

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hello,

Poster på vegne av en venninne av meg som ikke får brukt Diskusjon av en eller annen grunn.

Hun har lest og for forklart alle reglene av meg så det er helt forstått. Hun har ingen planer om å faktisk bygge noe på servern akkurat nå siden meninga med dette er å kun vise hun rundt og vise hun hva som kan bli laget med alt for mye tid.

Hun har kun spilt Minecraft i cirka 2 måneder nå og kun SP.

Nicket hennes ingame er MartheDrev

• 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg hedder Gabriel, jeg er 27 år og har spillet minecraft i 2 år, jeg er ganske sjov og venlig og er altid med på at spille MC :) jeg ved ikke hvad jeg ellers lige skal skrive, og jeg kender angel vi har haft en server sammen :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei, mitt navn er raymond, nick shyggen. jeg er 31år å alenepappa.. liker lange turer på vannet/stranda.. romansike kvelder forran peisen.. nettopp installert minecraft :D

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg søker om byggetillatelse. Har lest reglene og husker de.

Ble tipset om denne server av min onkel.

Mitt nick på MC er: vaffelmomsen

Har spilt MC i ca 1 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...