Gå til innhold

Hjelp med display på: Antec Fusion 350.


Anbefalte innlegg

Hei, har hatt maskinen en stund nå, men har aldri sett noe på displayet på den, så fant ut at jeg skulle teste idag, uten den store responsen.

 

Noen som har en guide eller kan lett fortelle meg hva jeg må gjøre stegvis får å få det igang, og om det i det hele tatt er verdt det?

 

Inni maskinen er det to ledninger som går ut fra displayet; 1usb og en det står PWR SW på, antar at begge desse må plugges i.

Elles trenger jeg vell progamvare for å drive det, noen anbefalinger?

 

Takker for all hjelp!

Endret av Xavier89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har samme kabinettet på min stuepc. Kan bare si at jeg ga opp å prøve å få liv i det displayet etter et par dager med testing. Displayet er akkurat som fjenkontrollen og den iMON programvaren du får med - 110% drit.

Har lastet ned et par open source LCD programmer for å prøve å få liv i den, har ikke fått det til. Nå er displayet bare plagsomt fordi det står på og lyser/distraherer når man skal ha det mørkt.

Har tenkt å skru det ut og hive det i søpla, men gi meg gjerne en tilbakemelding hvis du får liv i ditt!

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har samme kabinettet på min stuepc. Kan bare si at jeg ga opp å prøve å få liv i det displayet etter et par dager med testing. Displayet er akkurat som fjenkontrollen og den iMON programvaren du får med - 110% drit.

Har lastet ned et par open source LCD programmer for å prøve å få liv i den, har ikke fått det til. Nå er displayet bare plagsomt fordi det står på og lyser/distraherer når man skal ha det mørkt.

Har tenkt å skru det ut og hive det i søpla, men gi meg gjerne en tilbakemelding hvis du får liv i ditt!

Har hørt mykje dårleg om iMon, og kan vell greit sei at det meste stemmer. Fekk liv i displayet, men er ikkje verdt det. Hadde håpt at eg f.eks. kunne få det til å virke mot f.eks. spotify, men får det berre til å virke når eg bruker iMedian (som er det verste media-programmet eg har opplevd).

 

Så displayet no står berre og viser CPU-bruk, været og nyheter, ganske useless, men mitt skrur seg av når eg skrur av iMon.

 

Men det er altså ingen andre drivers eg kan bruke på displayet?

Ganske useless slik det er no hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...