Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg

39 stemmer

1. 1. Guildnavn

• diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Legg en liten bindestrek mellom jonas og ks og legg på @hotmail.com etter det, så kan du adde min real-id.

Skrevet

Kommer ikke til å dele ut real ID med det første dessverre. Er bare det at jeg har såpass av "verdier" på denne kontoen, at jeg foretrekker å kjenne de jeg har på real ID :)

Skrevet

Dårlig førsteinntrykk av denne realmen. Er jo bare retards (alliance) som driver og ganker NPC-er i Thrallmar jo, og det har det vært begge gangene jeg har vært innlogget -_-

Skrevet

Personlig kunne jeg tenkt meg noe ikke-nordisk/norrønt elns, men bøyer meg selvfølgelig for flertallet da jeg ikke har klart å finne på noe bedre selv :p

Skrevet (endret)

Vurderer å starte opp en ny char jeg og, men klarer som vanlig ikke bestemme meg for hva jeg vil spille:P

Og for dere som har spilt litt på serveren, hvordan er det med ganking osv? Tåler å bli drept en gang eller to av samme char, men hater folk som camper ved liket mitt!

Endret av sp3c
Skrevet (endret)

Jeg har vel blitt drept tre ganger eller noe sånt, men ingen campere. Det er ei jeg har møtt på to ganger nå, som denger meg ned til rundt 50 helse, så vinker hun og drar. Det er jo greit. :)

Endret av Omicron2
Skrevet

Eneste stedet jeg har blitt drept av level ?? alliance så langt er da jeg questet i STV, men det er vel umulig å unngå uansett hvilken server du spiller på :p Ingen av gangene har de campet ved liket mitt og drept meg gjentatte ganger.

Skrevet (endret)

Ja, det blir nok belf istedenfor troll :p

Har bare mer sansen for belf

Edit: ser ut som at jeg trenger litt flere triumph marks, random HC i noen dager fremover da

Endret av Friction#

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...