Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en ny update ute, men ikke vær redd, så fort tj får oppdatert til server versjon 0.2.6 (gårsdagens versjon) kan dere spille med den nyeste updaten :)

Dette er fordi aller nyeste server versjon (0.2.7) ikke er en obligatorisk update :)

Skrevet (endret)

Hvem eier det her? Fant det midt ute på landskapet. Hvis ingen eier det, vil jeg gjerne ha det! Er i nærheten av mines.

post-120702-0-09255000-1291220908_thumb.jpg

Endret av PyrionZ
Skrevet

Hvem eier det her? Fant det midt ute på landskapet. Hvis ingen eier det, vil jeg gjerne ha det! Er i nærheten av mines.

Dette er nok eid av en eller annen en, så la dette være enn så lenge! :thumbup:

Skrevet

Dette er nok eid av en eller annen en, så la dette være enn så lenge! :thumbup:

Mener det er Draco sitt, serveren burde være oppe snart, skal nett fikse en liten ting til og den kjem opp. Pbsds sin world blir delayed til neste gang serveren går ned.

Skrevet

Er nok en del av "yggdrassil" prosjektet mitt jeg har mer eller mindre... "mista"....

:cry:

Skrevet

update, på manhattan prosjektet mitt, har bestemt meg for og lage det i 1:10 så det ikke blir for mye arbeid, men sliter og finne en måte og få tegnet karte av manhattan over på bilde av Minecraft slik at jeg kan se hvor jeg må fjerne brikker osv, slik at jeg kan bygge bygningene :p

noen som har tips til hvordan jeg kan få dette til?

Skrevet

God dag :)

Hei jeg vil gjerne være med på denne serveren. Jeg er ganske systematisk og har stor interesse for store byggverk og planer som er over lang tid. Mitt inngame navn er: Blacksmith00

Mvh Blacksmith00

Skrevet

God dag :)

Hei jeg vil gjerne være med på denne serveren. Jeg er ganske systematisk og har stor interesse for store byggverk og planer som er over lang tid. Mitt inngame navn er: Blacksmith00

Mvh Blacksmith00

Min første godkjenning! :thumbup:

Skrevet

Da er det tid for QUIZ :D

Den begynner kl 21.00.

Første man til å få 5 rette vinner :D og premien i dag er ikke mindre enn 15 diamanter gems, ja du leste riktig 15 DIAMANTER :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...