Gå til innhold

kan jeg bare laste ned wow client?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlechest er en god investering i starten, spesielt siden du da vil få tilgang på startsonene til Blood Elfs og Draenei. De er mye bedre enn de gamle startsonene, og gir bedre loot. Uansett hvilken rase du starter med bør du dermed komme deg til den aktuelle av disse to startsonene på lvl 5 eller6 og levle til 20 der. Etterpå må du ut i den gamle verdene og fortsette levelingen hvor du vil.

 

Guider som ikke allerede er inkludert i prisen på Battlechest er helt unødvendige. MMOs er alltid i endring, så trykte guider vil fort bli utdatert. Du finner mange bra guider på internett siden disse enkelt kan oppdateres når det skjer endringer i spillet. Noen er gratis, andre koster penger. Jeg har ikke brukt slike, så jeg vet ikke hvilke som er bra eller dårlige. Spør her eller i en ny tråd (eller den store wow-tråden) dersom du trenger hjelp til å finne en god guide.

 

Ved kjøp av spillet følger vanligvis en måned spilletid, så jeg tipper det også følger med Battlechesten.

 

WOTLK kan du kjøpe senere, dvs når du nærmer deg lvl 70. Da har du bedre tid til å finne det til en god pris.

 

Uansett hvordan og hvor du kjøper spillet kan du med en gang starte å laste end spillet fra eu.battle.net med en gang, og legge inn CD-keys når du har kjøpt det, enten du kjøper det elektronisk eller fysisk i butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...