Gå til innhold

Betaler jeg frakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte gjennom komplett.no, men henvendte meg direkte til produsenten for minnebrikkene; Corsair. Jeg lurer faktisk på om jeg tok kontakt med komplett.no først, og de ba meg gjøre det. De har visst sin base i Nederland, og jeg måtte sende det dit. Jeg fant det litt "frekt" at de sendte meg regning på frakten tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte gjennom komplett.no, men henvendte meg direkte til produsenten for minnebrikkene; Corsair. Jeg lurer faktisk på om jeg tok kontakt med komplett.no først, og de ba meg gjøre det. De har visst sin base i Nederland, og jeg måtte sende det dit. Jeg fant det litt "frekt" at de sendte meg regning på frakten tilbake igjen.

Hvis Komplett ga deg beskjed om å sende varen direkte til produsent, så blir det Komplett som skal dekke frakt og andre utgifter.

Men når en vare er defekt, så bør man logge seg inn på mine sider, og melde fra om retur av varer pga garanti/reklamasjon.

 

Hvis Komplett ikke har anbefalt deg å kontakte produsent selv, så vet jeg ikke om hvem som vil dekke fraktkostnadene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...