Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner med større sexbehov enn menn?


Gjest kvinne27

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne27

Jeg er en kvinne på 27 år, som er litt nygjerrig på om det er flere der ute med lignende situasjon/erfaringer?

 

At kvinnen i et forhold har større behov for sex enn mannen?

 

Jeg har vært ilag med en mann i ca 2 mnd nå, og vi har det veldig fint sammen. :love:

Men jeg merker at jeg har langt større sexdrift enn han.

 

Hva kan jeg gjøre for å få opp sexlysten hans?

 

 

Vi har sex rundt 4-10 ganger i uken, og den er virkelig fantastisk!

 

I tidligre forhold har jeg alltid vær den tilbakeholdne, tja, luremusa er vel det rette ordet kanskje :innocent:

 

Det har tidligre med andre menn vært så lett å "tease" til bristepunktet, for så å la de få en smakebit.

Slik det er nå så går jeg hele dager og konstant tenker på sex, og jeg begynner å bli ganske sexuelt frustrert.....

 

Baksiden av medaljen med å ha en mann som er fantastisk i senga, er jo at jeg konstant har lyst på han.

 

Jeg husker godt at når tidligre flammer/samboer har mast på sex, og vi pratet om "det temaet" om lyst osv. så fikk jeg rett å slett mindre lyst på. (samt at sexen med dem ikke var noe å skryte av)

 

Er det slik med dere mannfolka også? At jo mere vi damene maser på å få "godsakene" jo mindre lyst får dere?

:ermm:

Slik er iallefall oss jenter...... :hmm:

 

Hva er det beste/verste jeg kan gjøre i en slik situasjon som dette?

 

Jeg vet han er glad i alà neglisjeer, men jeg har virkelig ikke selvtillitten for å kunne sprade rundt i noe slikt (for mange ekstra kg på kroppen som dreper selvtillitten sakte men sikkert)

Bare tanken på det får meg til å misstrives...

 

Jeg er nok villig til å gjøre ganske mye for han. Han er definitivt mannen i mitt liv, og jeg ønsker å være med han resten av livet mitt. Han er uten tvil far til mine framtidige barn, og jeg er så utrolig glad i han! :dribble:

 

Som sagt så er sexen fantastisk bra, han passer meg perfekt, vet hvilke knapper han skal trykke på, og er min beste venn. Men likevel synes jeg dette er litt vanskelig å snakke med han om. Jeg har jo ikke lyst til at han skal ha et konstant sexpress hengende over hodet. Vil jo ikke skremme han bort når jeg ønsker en framtid med han.

 

"Standarden" er jo at mannen alltid er klar for sex, og jenta er tilbakeholden.

Det har jo jeg også vært, men ettersom denne mannen og sexen er så bra, så klarer jeg ikke å holde fingrene "av fatet" so too speak! :roll:

 

Kjenner jeg får litt dårlig samvittighet for de tidligre kjærestene/samboer jeg har hatt. Dersom det er så frustrernede som jeg har det nå å konstant ville ha, men ikke få nok. Det unner jeg dem ikke!

 

Som kvinnfolk flest, så prater vi (jeg) kanskje litt for mye om feil ting, og jeg tørr ikke helt legge ut i det lange og breie om dette temaet til han. Ser for meg han himler med øyene og tenker "åherregud, hva har jeg funnet meg nå da!"

 

men jeg merker han liker å være litt "lure-kuk" han også, tease meg og ha meg i sin hule hånd. Jeg savner å ha "kontrollen" på sexen i et forhold.... :hmm:

 

Må jeg bare finne meg i å "ta det jeg får" og slik er det bare?

 

Hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt sex 3-4 ganger om dagen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det begrenser seg fort til at jeg ikke kan si stort mer enn "Lucky bastard"...

 

Men min oppfatning, er at mas om sex sjelden oppfattes som nettopp mas hos menn. Med mindre det er rett etter en orgasme. Det som går an, er jo å finne ut om det er mangel på energi eller lyst som gjelder. Dersom det er generel mangel på energi som er ute og går, kan jo kostholdsforandring som gjelder.. Men det virker jo dog ikke slik. Du kan jo prøve å være litt luremus, og skaffe deg litt kontroll, så kanskje han plutselig føler seg underlegen og vil ha mer.

Som i katteleketeorien. Når han vet at han kan få deg når han vil, så trenger det ikke være så nødvendig. Mens dersom han vet at du sitter med makten, kan det fort bli et større ønske for ham.. Du får prøve og se! ;)

Lenke til kommentar
Gjest kvinne27

Det begrenser seg fort til at jeg ikke kan si stort mer enn "Lucky bastard"...

 

Men min oppfatning, er at mas om sex sjelden oppfattes som nettopp mas hos menn. Med mindre det er rett etter en orgasme. Det som går an, er jo å finne ut om det er mangel på energi eller lyst som gjelder. Dersom det er generel mangel på energi som er ute og går, kan jo kostholdsforandring som gjelder.. Men det virker jo dog ikke slik. Du kan jo prøve å være litt luremus, og skaffe deg litt kontroll, så kanskje han plutselig føler seg underlegen og vil ha mer.

Som i katteleketeorien. Når han vet at han kan få deg når han vil, så trenger det ikke være så nødvendig. Mens dersom han vet at du sitter med makten, kan det fort bli et større ønske for ham.. Du får prøve og se! ;)

 

Godt tips :thumbup:

 

han er nok heldigre enn han vet selv ja, her klager folk i vilden sky over kvinnfolka sine, og så har han ei som konstant har lyst på.... han vet ikke å sette nok pris på det :tease:

 

Men igjen, er jo jeg litt den lucky bastarden som har funnet en så bra mann som faktisk kan gi orgasmer som perler på en snor... :blush:

Lenke til kommentar

Må nå si at jeg har hatt det slik selv. Ganske kjedelig å høre mas om sex når du ligger dødstrett etter trening el., og dama forventer at du skal prestere hver gang. Personlig så vil jeg si; ikke push for mye, la ham ta litt styringen. Men ellers så høres 4-10 ganger i uken høres ut som en ganske ok mengde for min del, hadde ikke orket noe mer en det tror jeg.

 

Hva med å ta en dag eller to sammen, der dere pleier deres egne selvbilder? Og forresten, vær obs på at sex kan bli kjedelig i lengden om det ikke skjer noe spennende/dere varierer sexlivet deres. Finnes mange "sex killers".

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt en prat med han. Dere har vært sammen i 2 mnd og har sex 4(!) ganger i uka? Dere burde holdt på som kaniner! :p

 

For øvrig elsker samboeren min at jeg tar initiativ - og han oppfatter det aldri som mas. Det har vel mer eller mindre vært mitt ansvar de 4 årene vi har holdt sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest kvinne27

Jeg ville tatt en prat med han. Dere har vært sammen i 2 mnd og har sex 4(!) ganger i uka? Dere burde holdt på som kaniner! :p

 

For øvrig elsker samboeren min at jeg tar initiativ - og han oppfatter det aldri som mas. Det har vel mer eller mindre vært mitt ansvar de 4 årene vi har holdt sammen.

 

Skulle gjerne hatt mere ja, men er litt vanskelig både tidsmessig og i tillegg til dette :yes:

 

Blir litt annet når man bor i hver sitt hus/leilighet og er i full jobb begge to. Tiden strekker ikke helt til, og det hadde trolig vært litt lettere om man hadde vært samboere :ermm: Bare å få møttes iløpet av uka/helga må planlegges en del liksom....

 

Kanskje jeg burde pratet med han om dette, men jeg er pissredd for at det dermed skal gjøre ting "verre" f.eks at han dermed synes det blir så mye fjas rundt temaet og det blir for stort "press" på han for å stille opp/prestere på en måte....

 

nja, jeg burde vel i teorien bare slutte å være så usikker, og tørre å prate om dette, samt holde igjen litt, slik at han faktisk får muligheten til å "ta litt initiativ" uten at jeg konstant er "klar" for det. Jeg må lære meg å leke luremus igjen (til tross for at jeg overhode ikke har lyst) :p

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Jeg er en kvinne på 27 år, som er litt nygjerrig på om det er flere der ute med lignende situasjon/erfaringer?

 

At kvinnen i et forhold har større behov for sex enn mannen?

 

Jeg har vært ilag med en mann i ca 2 mnd nå, og vi har det veldig fint sammen. :love:

Men jeg merker at jeg har langt større sexdrift enn han.

 

Hva kan jeg gjøre for å få opp sexlysten hans?

 

 

Vi har sex rundt 4-10 ganger i uken, og den er virkelig fantastisk!

 

I tidligre forhold har jeg alltid vær den tilbakeholdne, tja, luremusa er vel det rette ordet kanskje :innocent:

 

Det har tidligre med andre menn vært så lett å "tease" til bristepunktet, for så å la de få en smakebit.

Slik det er nå så går jeg hele dager og konstant tenker på sex, og jeg begynner å bli ganske sexuelt frustrert.....

 

Baksiden av medaljen med å ha en mann som er fantastisk i senga, er jo at jeg konstant har lyst på han.

 

Jeg husker godt at når tidligre flammer/samboer har mast på sex, og vi pratet om "det temaet" om lyst osv. så fikk jeg rett å slett mindre lyst på. (samt at sexen med dem ikke var noe å skryte av)

 

Er det slik med dere mannfolka også? At jo mere vi damene maser på å få "godsakene" jo mindre lyst får dere?

:ermm:

Slik er iallefall oss jenter...... :hmm:

 

Hva er det beste/verste jeg kan gjøre i en slik situasjon som dette?

 

Jeg vet han er glad i alà neglisjeer, men jeg har virkelig ikke selvtillitten for å kunne sprade rundt i noe slikt (for mange ekstra kg på kroppen som dreper selvtillitten sakte men sikkert)

Bare tanken på det får meg til å misstrives...

 

Jeg er nok villig til å gjøre ganske mye for han. Han er definitivt mannen i mitt liv, og jeg ønsker å være med han resten av livet mitt. Han er uten tvil far til mine framtidige barn, og jeg er så utrolig glad i han! :dribble:

 

Som sagt så er sexen fantastisk bra, han passer meg perfekt, vet hvilke knapper han skal trykke på, og er min beste venn. Men likevel synes jeg dette er litt vanskelig å snakke med han om. Jeg har jo ikke lyst til at han skal ha et konstant sexpress hengende over hodet. Vil jo ikke skremme han bort når jeg ønsker en framtid med han.

 

"Standarden" er jo at mannen alltid er klar for sex, og jenta er tilbakeholden.

Det har jo jeg også vært, men ettersom denne mannen og sexen er så bra, så klarer jeg ikke å holde fingrene "av fatet" so too speak! :roll:

 

Kjenner jeg får litt dårlig samvittighet for de tidligre kjærestene/samboer jeg har hatt. Dersom det er så frustrernede som jeg har det nå å konstant ville ha, men ikke få nok. Det unner jeg dem ikke!

 

Som kvinnfolk flest, så prater vi (jeg) kanskje litt for mye om feil ting, og jeg tørr ikke helt legge ut i det lange og breie om dette temaet til han. Ser for meg han himler med øyene og tenker "åherregud, hva har jeg funnet meg nå da!"

 

men jeg merker han liker å være litt "lure-kuk" han også, tease meg og ha meg i sin hule hånd. Jeg savner å ha "kontrollen" på sexen i et forhold.... :hmm:

 

Må jeg bare finne meg i å "ta det jeg får" og slik er det bare?

 

Hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt sex 3-4 ganger om dagen!

Jeg er i et forhold der sexen er helt perfekt fortida, vi har sex 3-10 ganger om dagen:)Sexen er for oss en felles nytelse der felles frihet nytelse og orgasmer er i fokus! Har et samstemt behov og ingen av oss er avvisende eller har en eller annen undskyldning for ikke å ha sex. Hvis en eller vi begge har lyst til å ha sex, så gjør vi det bare! De gangene jeg eller kjæresten ikke kåte helt samtidig, og den ene av oss vil ha en orgasme eller to, så starter vi med å erte hverandre, jeg gir henne oralsex, eller hun meg blowjobs! Da blir vi begge dødskåte allikevel, og så er det igang, helt til vi er utkjørte:) Hemmligheten, hvis det er noe som heter det i et parforhold er fullstendig åpenhet om ALT, ikke minst sex. Du må ikke ha den minste bekymring eller tanker du ikke tør ta opp med han, det samme gjelder jo selvsagt for han også! Men det tar jo litt tid å bli så kjent at man både tørr og vil åpne seg 100 %. Ingenting skal være flaut å prate om, uansett om det skulle virke rart eller spesielt også, alt fra hva som tenner deg til å bare si det rett ut, NÅ VIL JEG HA SEX, JEG ER SÅ KÅT PÅ DEG! Det er nok litt som en sa her, at hvis gutten får styringa så vil det kunne være at han får alt fra lurekuk til at han kan føle mas osv. Ta kontrollen, fortell hva du vil ha, gjør deg sexy og hvis tydelig at du vil ha han. Er faktisk viktig å prate mye, selvsagt uten å prate det ihjel, hvis du skjønner! Men dette krever jo åpenhet og en felles forståelse for hverandre!

 

Håper dette ordner seg for deg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det begrenser seg fort til at jeg ikke kan si stort mer enn "Lucky bastard"...

 

Men min oppfatning, er at mas om sex sjelden oppfattes som nettopp mas hos menn. Med mindre det er rett etter en orgasme. Det som går an, er jo å finne ut om det er mangel på energi eller lyst som gjelder.

Jeg vil synes at å ha sex 3-4 ganger om dagen vil være ganske strevsomt. Ikke alle menn er like.

Lenke til kommentar

Menn og kvinner er like store seksuelle vesener, det er bare sosiale normer som prøver å få det til å virke som noe annet (jmf. "Standarden" du nevner). Men selvsagt er ikke alle like. Det finnes t.o.m. aseksuelle mennesker (ingen sexlyst).

 

Det enkle svaret kan være det som gir seg av tittelen. Du har større sexlyst og det er ikke så mye å gjøre med det.

 

Men kan jeg få spørre hvordan livet utenom sexlivet er? Jobber dere like mye? Hva slags andre fritidssysler har dere? Er han på noen måte mer aktiv enn du er, utenom sex? Hvis han er mer aktiv enn du er ellers så har han kanskje ikke like mye energi til overs. Gir dere begge like mye fysisk innsats i selve samleiet? Hvis han gir alt og du bare får, så bruker han opp mye mer energi på hvert samleie enn du gjør.

 

Hvis du mener dere stort sett er like aktive totalt sett, så vil jeg peke tilbake på den andre paragrafen.

 

Jeg vet at jeg selv hverken har tid eller krefter til å ha sex 3-4 ganger hver dag. Spesielt med ekstra reisetid. 4-10 i uka høres ut som et godt tall. Du sier selv at det er tidsmessig vanskelig, og det kan være han har andre ting han også vil ha tid til.

 

Du bør uansett snakke med han hvis dette er et stort problem, og ikke la det bygge seg opp.

Lenke til kommentar

Er en mann på 29 år.

 

Min erfaring er at damer rundt 30 er kåtere enn menn på samme alder. I alderen 20-25 var fem ganger om dagen ikke noe problem, nå er det maks 2 ganger, og 5-7 ganger i uka dekker alle mine behov.

 

Skjønner ikke hvilken logikk det ligger bak denne luremus greia? Tror du han blir kåtere av at du ikke gir han sex? Dette fungerer kanskje på 20 år gamle karer som er konstant kåte, men ikke på karer rundt 30.

 

Anbefaler at du forteller og viser kjæresten din når du er kåt. Ta på han og sug han hard i tilfeller han trenger litt oppmuntring. Du sier at dere er bestevenner og at han er den framtidige far til dine barn - men allikevel ikke komfortabel med å vise deg i sexy undertøy?? Dette forstår ikke den mannlige hjerne = turn off for kjæresten din.

 

m

Lenke til kommentar

Hmm, kjenner meg igjen i deg. men min vil veldig gjerne ha sex. Men jeg har og ett ekstremt stort sex-behov. 2 ganger om dagen, gjerne fler.

 

Har og ett par kilo ekstra på for kroppen, men ikke la det hindre deg i sexy undertøy. Finnes masse lekkert undertøy som skjuler alle slags skavanker. ;)

Lenke til kommentar

Har og ett par kilo ekstra på for kroppen, men ikke la det hindre deg i sexy undertøy. Finnes masse lekkert undertøy som skjuler alle slags skavanker. ;)

 

Strekkmerker?

 

Nei ingen strekkmerker gitt. Men har man det så skjuler det jo det og.

 

Jeg bare er sjenert jeg, så liker kostymer osv :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...