Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjerm nr 2 disables - Windows 7 - Nvidia


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har windows pro 7 64-bit, 100% up to date.

 

Nvidia GTX 275 (258.96, siste versjon drivers)

 

Jeg har to skjermer, og har en del problemer med dette...

 

Hvis jeg spiller Starcraft 2, pleier jeg å slå av den andre skjermen.

 

skjerm 1: sc2

skjerm 2: av

 

Jeg jeg slår på skjerm 2 da, flyttes sc2 over til skjerm 2.... Utrolig irriterende.

 

Dessuten, hvis jeg låser windows, slår av begge skjermene, og kommer tilbake, må jeg alltid detecte igjen, for den gjenkjenner kun den ene skjermen.

 

 

Hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper Microsoft gjør noe med dette snart, for flerskjerm kan bli et salig rot uansett hvor skjermkortet kommer fra. Det virker som om de knapt har flikket på funksjonaliteten siden den ble innført en gang for lenge siden, da den var for bedrifter og meget spesielt interesserte. Nå virker det som om kortet, operativsystemet, driverne og programmet slåss seg imellom om hvem som skal få bestemme hva som er hva. Jeg har ingen fullgode løsninger annet enn å bare koble til og fra skjermen du ikke skal bruke manuelt i Nvidia Control Panel. Mulig jeg misforsto spørsmålet, det var litt utydelig.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg synes selv jeg beskrev det ganske godt, men jeg forsøker igjen for jeg vil så gjerne ha det fikset :S

 

Jeg har to skjermer, og når jeg spiller fullscreen på den ene skjermen, pleier jeg å slå av den andre. Hvis jeg i løpet av spillinga slår på den skjermen, flyttes spillet over til den skjermen.

 

Dessuten, hvis jeg låser maskina (windows-L, altså), og slår av skjermene, kommer tilbake senere, låser opp maskina, så gjenkjenner windows kun den ene skjermen. Da må jeg på kontrollpanelet for å detecte monitors igjen.

 

Help! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...