Gå til innhold

Erfaringer med Ps3 på service hos Elprice?


maradona

Anbefalte innlegg

Fikk ylod på min ps3, og leverte inn ps3en hos elprice for seks uker siden. Har spurt et par ganger om de vet hvor lang tid det vil ta, men de sier bare at de ikke vet, og tar kontakt med meg så fort den er kommet tilbake. Er det noen andre som har erfaring med å levere ps3en til Elprice? Hvor lang tid tok det for dere? Fikk dere en ny ps3 eller bare den gamle reparert igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min ps3 døde også for en ukes tid siden, sendte umiddelbart epost, har enda ikke fått svar fra de....

 

Prøvde å ringe, men etter 20 minutter uten å rykke fram i køen ga jeg opp.

 

Om jeg noensinne får svar vil jeg nå høre hvor lang tid de vil bruke før jeg sender den inn, frykter det kan bli vel lenge siden jeg har 60gb som er veldig vanskelig å få tak i...

Lenke til kommentar

Hvordan går det her?

Jeg har ikke fått tak i elprice sin internett butikk enda...

Når de svarer hverken på mail eller telefon, går det da under den "rimelige tiden" hvor dette skulle ha blitt reparert? Fikk tak i noen på den nærmeste butikken, men å kjøre 15 mil for å få levert ps3'n er litt vel drøyt...

 

Kjenner jeg begynner å bli meget lei alt som heter elprice!

Lenke til kommentar

Hadde problemer med å få tak i dem på telefon selv, ringte vel fem-seks ganger uten å få svar, så sendte jeg tilslutt en mail som de svarte på etter et par dager. Alikevel fikk jeg ingen info om hvor lang tid det kom til å ta eller noe sånt, bare at de skulle si ifra når den var klar. Er 7 uker siden jeg leverte den idag...

Lenke til kommentar

Tror du burde dra og kreve pengene tilbake. Uheldig om det er en 60GB versjonen, men Elprice må bare tåle det. De har ikke rett til å avslå krafet ditt. Om de gjør det, ring forbrukerrådet rett foran dem å spør dem om dine rettigheter. La så en av selgerne få snakke personen bak røret da du har fått det. Det var slik jeg gjorde med en Acer laptop som jeg ikke fikk igjen etter 8 uker.

Lenke til kommentar

Må få ut frustrasjonen litt, så her kommer en oppdatering: Sendte ny mail til butikken for litt over en uke siden, den har jeg ikke fått svar på, så jeg sendte til kundeservice for hele Elprice på fredag. På mandag fikk jeg en automatisk bekreftelse på at mailen var MOTTAT, og at jeg kunne regne med å få svar raskt, og innen 24 timer, ikke overraskende har det gått over 24 timer, og jeg har fremdeles ikke fått noe svar. Alt dette mens jeg har prøvd å ringe butikken, uten at de har tatt telefonen en eneste gang. Ikke èn gang.

 

Det har nå gått to måneder siden jeg leverte ps3'en, så imorra skal jeg rett og slett dra til butikken(som tar 40 min med buss, siden Elprice ikke har butikker i Oslo, noe som igjen gjør at jeg må betale for å ta bussen dit) og se hva de sier for noe. Kan bli spennende.

Endret av maradona
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...