mopedjonners Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg har nylig kjøpt meg en acer aspire timeline 4820t. En irriterende funksjon er at du ikke kan bruke touchpaden mens du trykker på tastaturet. Du må faktisk vente over et sekund fra du har trykket på tastaturet til toucpaden funker. Har sett lignende funksjon på andre maskiner. Er det mulig å endre dette? Takker for svar. Endret 27. august 2010 av mopedjonners
OC-Freak Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg har nylig kjøpt meg en acer aspire timeline 4820t. En irriterende funksjon er at du ikke kan bruke touchpaden mens du trykker på tastaturet. Du må faktisk vente over et sekund fra du har trykket på tastaturet til toucpaden funker. Har sett lignende funksjon på andre maskiner. Er det mulig å endre dette? Takker for svar. Tror dette skal funke, egenskaper for mus --> "tapping" tab'en Skriving: fjern krysset i "slå av tapping ved skriving". Ellers har jeg ikke problemet på min 3820TG, denne har en touchpad fra alps. Mener noen modeller kommer med synaptics touchpad - usikker på hvordan det er på disse. Jeg har forøvrig ren installasjon av OS på min 3820TG, så det er mulig det er programvare som jeg ikke har installert som forårsaker dette. er 99% sikkert en software instilling, ikke noe hardware.
mopedjonners Skrevet 27. august 2010 Forfatter Skrevet 27. august 2010 Jeg har bare Knapper, pekere, pekeralternativer, hjul, maskinvare og enhetsinstillinger som faner på egenskaper for mus. Touchpaden jeg bruker er Synaptics Touchpad v72. Jeg lette litt i innstillingene og fant ut at hvis jeg gikk til enhetsinnstillings-fanen og valgte innstillinger der og valgte "Peke", "Sensititvitet" og "PalmCheck(Håndkontroll)" kunne jeg deaktivere problemet ved å dra glidebryteren til minimum. Problem løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå