Gå til innhold

Hvordan få lov til å blir med på TG?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke nevnt det for foreldrene enda, men de kommer ikke til å si ja med en gang :(

 

Så har noen tips eller erfaringer?

 

De kommer garantert til å skylde på at jeg kommer til å bli for sliten osv.

 

Jeg har/hadde CFS. Ifølge pappa kan nesten den diagnosen variere etter hva jeg skal eller driver med. Hvis jeg hjelper til med noe arbeid på hytta feks, så er jeg ikke sjuk lengre, men hvis jeg skal overnatte hos en venn, er jeg sjuk igjen :p

 

(virker noen ganger som de bruker CFS som en unnskylding for å hinde meg i å gjøre ting :( )

 

Jeg vet jeg kommer til å bli noe sliten, men det er jo mye annet å gjøre der enn å sitte forran skjermen 24/7 :)

 

Og det er vel ikke så vanskelig å få tatt seg en lur nå og da?

 

EDIT: Muligens feil kategori? :roll:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et 2 sider's word dokument som jeg brukte når jeg skulle overtale morra til kompisen min får å bli med.. kan sende deg det på PM hvis du vil :p

 

"Og det er vel ikke så vanskelig å få tatt seg en lur nå og da?"

 

pff, sov som du pleier! legg deg da du merker det er.. "stille" og sov til du våkner!

Legg deg i 4-5 tia, stå opp.. idk.. 12-13-14 tia?

Jeg sov uten problemer 10 timer ene dagen :thumbup: også liker jeg og sove da :p

 

Så har vi da sikkert noen snille forumbruker som kan hjelpe deg i seng da :love: Dog smertefritt er en annen sak :ph34r:

Lenke til kommentar

Hentet fra Wikipedia:

 

Kronisk utmattelsessyndrom er betegnelsen på en lidelse som hovedsakelig består av en unormal følelse av utmattelse som varer i mer enn seks måneder. Tilstanden er kjent under flere navn, slik som CFS (valgt av CDC i 1988 som den offisielle betegnelsen på lidelsen), CFIDS, Jappesyke og Gulf War Syndrome. I Norge og flere andre land foretrekkes ofte betegnelsen myalgisk encefalopati (ME). ME-betegnelsen bør unngås da den antyder at vi vet noe om årsaksforholdene bak diagnosen – noe vi ennå ikke gjør

Lenke til kommentar

Zoro, hjalp den fine word filen min deg noe :)?

 

Ja :grin:

 

Jeg fjerner litt og endrer ting, legger til noe og sender en mail til mamma :fun:

 

Jeg kan møte deg og foreldrene dine en gang før TG. De vil få et litt mer personlig forhold til meg enn de alerede har. Si at jeg skal på TG og at jeg også fikk lov i fjor. Du kan også sove hos meg.

 

Når kan jeg da sove hos deg? :blush:

 

Og du får vel ta deg en tur så fort du har penger og får lov syns jeg :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...