Gå til innhold

Drittlei-diktetDrittlei


Anbefalte innlegg

Reflektere? ok, hvorfor skulle folk som ikke kjenner deg eller vet hvem du er vise empati for deg når du først skriver ett lusent Oh så synd det er på meg "dikt" på ett forum hvor folk somregel legger ut ting for og få tilbakemeldinger, bare fordi du vil ha sympati og refleksjoner om det og være deprimert??

 

Det jeg mener er at så lenge du ligger fra halsen og ned i gjørme, hater allt og alle og samtidlig du (tilsynelatende) ikke vil prøve reise deg.

 

neei istedefor legger du det der ut på, til og med feil forum, og så, snerrer du til de som svarer. :hmm::cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reflektere? ok, hvorfor skulle folk som ikke kjenner deg eller vet hvem du er vise empati for deg når du først skriver ett lusent Oh så synd det er på meg "dikt" på ett forum hvor folk somregel legger ut ting for og få tilbakemeldinger, bare fordi du vil ha sympati og refleksjoner om det og være deprimert??

 

Det jeg mener er at så lenge du ligger fra halsen og ned i gjørme, hater allt og alle og samtidlig du (tilsynelatende) ikke vil prøve reise deg.

 

neei istedefor legger du det der ut på, til og med feil forum, og så, snerrer du til de som svarer. :hmm::cool:

 

Ojoj, her var det mye å svare på. Det første først: Jeg har aldri bedt om noens empati. Så det andre: Jeg har aldri sagt at diktet mitt handler om meg selv eller min situasjon. Det tredje: Det er ingen som ønsker å forbli nede i gjørma. Slik tankegang som du viser her er nettopp slikt som kan få noen til å synke enda dypere: Man gir opp og avviser heller enn å ty til en innsats. Det fjerde: Hva med diktet er det som får deg til å kalle det et "det-er-så-synd-på-meg"-dikt? Les for eksempel nest siste linjen i diktet.

Endret av Dritt_Lei
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

jeg tror han er ute etter konstruktiv kritikk, om noen. er helt "valid" i mangel på bedre norsk ord. han er drittlei, og virker som han angriper deres manglende konstruktiv kritikk i teksten han har skrevet i ånden på at han er drittlei, som i diktet. jeg vet ikke om jeg vil kalle det et dikt. en tekst definitivt, men å kritisere bare fordi en blir kritisert er, vel, et tegn på navnet på teksten.

bla bla. uansett mer som noe som er følt og som vil sies offentlig på en plass som kanskje kan ha lyttere, selv om feedback ikke nødvendigvis er en av hensikten.

jeg sier meg enig i uttrykkelsen. synes ikke det var noe godt dikt som et dikt, men mer som et uttrykk.

æss. jeg forsvarer ikke nødvendigvis teksten i det hele, og kanskje posteren burde bruke et annet sted, men seriøst, det virker som om kommentatorene blir fornærma pga en annen fyrs lidelse og/eller likegyldighet til det meste, ifølge teksten. en mer intelligent tilnærming burde vært tilstede hvis poster ville ha mere feedback enn å angripe tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

kjører tog? wtf. jeg er interessert i egenprodusert kultur som det heter her, og det skjer ikke særlig mye her, og det meste er trance som jeg ikke er særlig interressert i, så jeg hadde en forhåpning til at det kanskje kunne skje noe mer her. la inn en kommentar på en link ingen andre hadde lagt inn kommentar på. tenkte kanskje det hadde gjort noe med fremgangen og interessen for konstruktiv kritikk her på forumet, og at det hadde vokst fram litt mer "nyskapning" av materiale, selv om det kommer noe fra folk som er drittlei, som seff kanskje skulle ha postet i andre forum eller andre sider, men har du noen kjente sider hvor en kan uttrykke sin frustrasjon selv om en paradoksalt ikke ønsker å vedkjenne seg hva en har skrevet?

Lenke til kommentar

hvorfor det? det gir ingen mening. det virker som tomt forum prat. gå ut og sett deg i snøen? wtf? seriøst. dette er hva jeg oppfatter som typiskt forumprat. gå ut og sett deg i snøen. hva faen skal det bety? jeg var ikke sint i det jeg skrev, ikke i det hele tatt. så hvorfor skulle jeg sette meg i snøen for å kjøle meg ned? det gir ingen mening! sett meg i snøen? wtf. seriøst.

fuck det. du er udugelig, men veldig fungerende i din korrekte forumskap.

Lenke til kommentar

hvorfor det? det gir ingen mening. det virker som tomt forum prat. gå ut og sett deg i snøen? wtf? seriøst. dette er hva jeg oppfatter som typiskt forumprat. gå ut og sett deg i snøen. hva faen skal det bety? jeg var ikke sint i det jeg skrev, ikke i det hele tatt. så hvorfor skulle jeg sette meg i snøen for å kjøle meg ned? det gir ingen mening! sett meg i snøen? wtf. seriøst.

fuck det. du er udugelig, men veldig fungerende i din korrekte forumskap.

 

Har du lest alt som står i tråden? Hvis du har, burde du vite hva den handler om, og at folk ikke liker at personen skriver alt i dikt.

 

TheWankership prater kanskje litt merkelig (ikke slemt ment), men er enig med han.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette var da en fryktelig neandertalsk tråd..

 

Folk må få lov til å ha forksjellige meninger om saker og ting, men dette er et dikt. Man kan ikke uten videre si at det er dårlig. Jeg synes det blir grunnlegende feil. Det blir som om jeg skulle sagt at Metallica er dårlig fordi jeg ikke er så veldig begeistret for bandet. Det man kan si er at man ikke liker det. Kan noen av dere som har slengt semi-dritt her fortelle meg om hva dette diktet handler om? Før noen svarer at dette er at såkalt "emo-dikt" kan jeg avkrefte det og spare de for det arbeidet. Og jeg telle setninger med konstruktiv kritikk i denne tråden på en hånd. Uten om unit+noen random tall.

 

Jeg synes det var et fint dikt!

 

Eirik<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...