Gå til innhold

CD-rommen min fungerer ikke. Har du noen tips?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kom akkurat hjem fra et LAN. På LANet streika CD-rommen. Det var veldig kjipt for da fikk jeg ikke vært med i Starcraft turneringa! :cry:

 

Men uansett, den funker ikke. Har prøvd med alle slags CD'er. Ingen funka. Maskina reagerer ikke til at jeg setter i no.

 

På enhetsbehandling står det at enheten fungerer som den skal, noe som den ikke gjør.. :(

 

Den lager også rare lyder når jeg starter maskina.

 

Er det noen her som har noen tips?

 

PS: Det er en HP CD-writer PLUS 9100 series.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tukla inne i maskinen i mellom tiden? :lol:

Hvis ikke, og cdspilleren bråker så har´n gjort sitt tenker jeg.

Hvis ikke den er en løs del av en plastikk-dings som lager ugang for deg.

Du får en ny en for slikk og ingenting these days.... så løp og kjøp!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar

tukla inni maskinen? nei nei nei. Har bare brukt den som lagringsplass for drikke, cd'er og penner... ehhe. Men det skal ikke skade cd-rommen...

 

Vel vel... Har en ny Samsung DVD liggende som skal i ei ny maskin men jeg trenger den ikke enda... Får vel kjøpe ny da... :)

Lenke til kommentar

Eg var på lan-party ein gong. Lånte ein cd med ein fyr som eg skulle brenne (C & C Tiberian Sun), satte den inn i cdromen og satte igang brenninga. Plutselig slutta maskina å reagere (nesten i alle fall), alt tok vannvittig lang tid. Men brenninga slutta. Fikk skrutt av maskina og kobla frå cdromen, og då virka alt bra igjen. Men eg fekk ikkje opp cdromen slik at eg fikk gi tilbake cden. Etter endt lan-party gikk eg til butikken der den var kjøpt for å få ny på garantien. Dei opna den opp og fann ut at cden hadde eksplodert inni cdromen (utruleg stilig, de var tusenvis av små bitar inni, og alt var øydelagt. Vart ei dyr affære, måtte jo erstatte spelet for stakkaren som eigde det, pluss at eg ikkje fikk ny cdrom på garantien fordi det var cden sin feil. Alt i alt fantastisk opplevelse, sånn i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...