Gå til innhold

[H] Nerds of Norway (Tarren Mill) rekrutterer.


Anbefalte innlegg

Den helnorske guilden "Nerds of Norway" rekrutterer.

 

Vi er:

En norsk guild, med nylig endret form fra sosial til mer progress-orientert raiding. Vi er fremdeles en hyggelig og god gjeng, men fokuset er nå rettet mot å ha progress gjennom å holde en stabil og flott raidcore på ca. 32 spillere.

 

Vi raider 3 ganger i uken, i 3 timer. Med andre ord veldig overkommelig for de fleste. I raids er det fullt fokus, og tid kastes ikke bort på noe. Vi roterer raiders for optimal set-up for ethvert encounter.

Vi startet opp i vår nye form 1. September, og vi kan vise til meget gode resultater på kun kort tid.

 

Du er:

- Norsk

- Ekstremt godt kjent med din character, og har teoretisk og praktisk tilnærming til hvordan du kan være best mulig forberedt til enhver situasjon for raidets skyld.

- Sosial og moden.

- I stand til å svare på spørsmålet ”Hva utgjør en raider i toppklasse”, uten å følge instruksjoner eller en mal.

- Ute etter følelsen av å delta i et rikt raidmiljø med en gjeng norske likesinnede.

 

Raidprogress:

ICC 25: 11/12 HC

ICC 10: 12/12 HC

 

Raidtid:

Onsdag 20:00-23:00

Torsdag 20:00-23:00

Søndag 20:00-23:00

 

Vi ser etter:

Death Knight

Hunter

Lock

Rogue

Mage

 

Ser du ikke din class her?

Vit at vi uansett ser etter de beste norske spillerne. Er du i toppen men ikke på vår liste? Søk likevel.

Alle blir vurdert - og kanskje du kommer gjennom nåløyet?

 

Besøk vår nettside på http://www.nerdsofnorway.no for å søke.

Du kan også finne oss på Tarren Mill, da på:

Fallenlight, Tøysemakrell, Grønnelykt, Romfrosk, Labster.

 

Vi ser frem til å slå av en prat med deg!

 

Med vennlig Hilsen

Offiserene og raiderene fra Nerds of Norway.

Endret av Rizzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tarren Mill har faktisk oppført seg helt fint de siste 4 månedene.

Var tidligere krøll, men ble ordnet opp i, og nå fungerer serveren veldig bra.

 

Hadde det fortsatt vært problemer, så hadde vi nok forlatt stedet vi og.

 

Stemmer det - serveren er helt fin.

Takket være helt ny hardware som kom på plass under problemtiden i vinter så er den antagelig en av de desidert best utrustede serverene der ute, i tillegg. Har ikke opplevd et gram av problem eller ms på serveren siden.

 

Så er det et enda bedre spørsmål; hvordan kan det ha seg at problemene ga seg etter at Ensidia flyttet til Paragons server? WoW politikk og korrupsjon, en artig diskusjon i seg selv (som jeg håper vi kan unngå i denne tråden).

 

Uansett - vurder saken igjen.

Dere som har innsikt til å se at dere kunne vært en del av Nerds of Norway er hjertelig velkommen til å søke. Stabil gjeng med stabil server LF likesinnede :)

 

Nerdsofnorway.no - hva har du å tape på å søke?

Endret av Rizzo
Lenke til kommentar

Hei Mato,

 

du prøver nok å skrive "social member slots", og nei - det har vi ikke :)

 

Hvis du leser posten så ser du at vi har endret fokus i det siste.

Med andre ord; sosialt utgår og litt mer pve-orientert retning tar form.

Tror ikke en character som snart er 80 kan få plass, sånn på sparket.

 

Men har du eller noen andre en litt saftigere character med erfaring, så er det bare å prøve seg. Vi ønsker alle velkommen til å søke.

 

Dette er et høyt nivå, og vi er åpen på det.

Lenke til kommentar
"Hva er "bumping"?

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver.

 

https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#Hva_er_.22bumping.22.3F

Lenke til kommentar

Heisann hoppsann du.

 

sitter her på Grim batol og lurer på om jeg skal bytte server på en av charsa mine..

 

har tre lvl 80's; en hunter, en druid og en paladin.

 

huntern er helt klart den jeg har raida mest med, KZ, TK, MH og BT pre nerf i TBC og alt wotlk content.

mista masse acheivs når wotlk kom, blant annet BT acheiven.. det plager meg littegranne, men ikke nok til at jeg gidder være med på en pug atm.. har illidan loot i banken om noen trenger bevis :p

 

Slenger med armory linker til dem, så dere kan se at gearet er up for icc 25.

 

Slarkebolt

 

så har jeg en mainspecc restodruid jeg har gitt navnet Kaninkule.

denne har jeg omentrent bare raidet icc og toc med som healer, men har blitt en hel del ganger siden jeg dinga 80..

mainspecc resto, har feral dps\tank offspecc.. hverken fugl eller fisk som feral, men kan med litt godvilje brukes til begge. dog ikke fantastisk gear.

 

så har jeg mitt siste prosjekt, min ret\prot pally som har det lite fantasifulle navnet Bunnyball.

ble litt skuffa når jeg så at det faktisk var flere som het det :O

 

har et litt shady tankespecc som offspecc, mest for å få instant queue når jeg føler for å gå 5man heroics.. har tanket litt større raids også, men da var det tydelig at jeg må grinde litt mer for å bli no særlig brukbar tank, men im getting there.

driver å samler healinggear også, men dette er litt mer off-prosjekt over littegranne tid, dog kan selvfølgelig fremskyndes om dere ønsker pala healer.

 

 

Men nok om Gear, vi er vel alle enige om at det ikke er det som er mest interessant for et guild.

 

Jeg heter Roar, er fortsatt på rett side av 30 vintre gammel, Bor langt inni skogen og har all verdens tid til rådighet.

Pc'en min er en TIKI 100 med monokrom skjerm, tre-knappers mus og 14.4k modem.

kan derfor ikke raide lenge om gangen, siden dialup koster dyrt.

trenger dere å få fonetisk kontakt med meg, så må dere sende en mail og be meg logge av nettet så dere kan ringe meg.

 

(jeg tuller ikke. ikke i det hele tatt. jeg har ikke en helt oppegående pc, alle tenkelige versjoner av voip-program, mikrofon og 10\10mbit fiber. true story.)

 

i raids er jeg en positiv fyr som har med det som trengs, gjerne litt ekstra om noen andre mangler, har studert taktikker, vurdert hva som er nødvendig å vite for hver rolle i raid, er nok litt lorewhore fra tid til annen og ser ikke vitsen i å rage over loot ..

 

Om vi wiper, så er jeg som regel en av de første inn, synes det er litt slack å vente på res og summons.. jeg har ikke et fordøyelsessystem, så jeg trenger aldri å gå på do eller spise.

 

Jeg er ikke redd for å snakke på ventrilo, deltar som oftest engasjert i gchat nesten uansett tema.. jeg digger å prate tull, og om noen ikke stopper meg så gjør jeg det i bøtter og spann både til passende og upassende tider.

raidchat liker jeg dog å holde meg for god til å wall of text'e, raid er serious business.

 

jeg gjør like gjerne det jeg får beskjed om fra RL, som å lede, har en del leadererfaring fra tidligere guilder, dog ikke noe helt awesome desverre ..

 

Raidet en del med aurora borealis back in tbc, og var lenge en viktig del av brutality på grim batol, dog nå er jeg officer i en forholdsvis liten casual guild kalt Rage Quit.

det var forskjellige grunner til at jeg ikke er med noen av de to største lengre, men ingenting vesentlig atm..

AB følte jeg (og føler fortsatt) at er nok en god del mer hardcore enn jeg har lyst til å spille, ref forsiden på recruit-siden deres :p

 

grunnen til at jeg leavet brutality var ganske lang og kompleks, men endte opp i en usannsynlig teit debatt med en av officerne, egentlig helt uten noe større grunn.. har rydda opp i det for lenge siden og jeg har raidet med dem i ettertid, men har ikke spurt om å få joine dem igjen, det stemmer bare ikke helt i hodet mitt :)

 

Grunnen til at jeg søker meg vekk fra Rage Quit er ganske enkelt at tross helhjertede og ærlige forsøk av GM og officerne på å få guilden på beina igjen, så tok desverre sommeren og skolestart mer eller mindre drepen på raidprogressen vår, og jeg har lyst å komme litt videre fra der jeg er nå. har full forståelse fra guildet om dette, så all is good.

 

nå har jeg ikke en rogue eller en shammy, men om dere trenger en av mine chars, så er det bare å gi lyd.

 

Utover dette har jeg seriøst ikke lyst å skrive særlig mer, må jo spare litt av denne fantastiske wow-personlighet til å overraske dere. begynte å bli mye tekst også nå såeh :)

 

Tusen takk for oppmerksomheta, og lok'tar ogar!

Endret av Rocket
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...