Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 307: mangler olje i automat girkasse. Hvor vanskelig er det å fikse? Evnt hvor dyrt?


MrSnow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noen CLS dette vel! :)

 

Neida, vær forsiktig med å kjøpe biler som må fikses "litt".

 

Bilkjøpere og bilselgere har som regel en veldig forskjellig oppfattning av "litt".

 

 

Og når automatkassa har gått tom for olje er det noe som er galt, og har han kjørt den uten olje kan du nok starte å se på en ny kasse med en gang.

 

Kjøper du en bil som det skal du vite hva som skal fikses og hvordan.

Lenke til kommentar

Er ikke noen CLS dette vel! :)

 

Neida, vær forsiktig med å kjøpe biler som må fikses "litt".

 

Bilkjøpere og bilselgere har som regel en veldig forskjellig oppfattning av "litt".

 

 

Og når automatkassa har gått tom for olje er det noe som er galt, og har han kjørt den uten olje kan du nok starte å se på en ny kasse med en gang.

 

Kjøper du en bil som det skal du vite hva som skal fikses og hvordan.

 

Hehe busted! Har en kompis som er bilmekaniker, tenker jeg får han til å ta en titt på det. Men det hadde blitt god inntekt av hvis man driver med oppfiksing og salg av biler?

Lenke til kommentar

det koster jo ikke 50.000 for ... bytte av girkasse.

Det skal du slett ikke se bort fra. Automatkasser bruker å være svindyre reservedeler..

 

var ikke klar over at det var automatkasse det var snakk om. Jeg mente uansett ikke at vedkommende skulle kjøpe splitter ny girkasse. Byttet girkasse på en Golf en gang, der betalte jeg ca. 25.000,- (inkludert jobben).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...