Gå til innhold

Norske Guilder?


Anbefalte innlegg

Hallais, jeg spiller for tiden på Azjol-Nerub. Min beste tid i wow var da jeg var i en norsk guild(Bratt Flaskeføring) og siden de fleste jeg har spilt med har sluttet, so splitta den guilden seg.

Jeg har spilt wow siden vanilla, og har 3 level 80 dudes. Jeg kunne tenke meg en ny norsk guild, ikkje alt for hardcore, men en som gjør litt raids iblandt og digger pvp :p

 

Mine characters er;

Vahibri 80 Priest - Azjol-Nerub

Pjuni 80 Warlock - Azjol-Nerub

Bàs 80 Death Knight - Azjol-Nerub

 

Lurer på om der er noen norske guilder der ute i den O'store wow verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla Vahibri. Du speler enda? Trudde du hadde gitt deg, utifra det Eldwar, Zobar og gjengen sa. Har Eldwar og gjengen gitt seg?

 

Join the Darkside på hordesida på Azjol ;)

 

Edit: Var for øvrig innom BFF som Zippit (druid) eller Whiteblast? ellerno...husker nesten ikkje navna etter fac change.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Nei da bør du kanskje se etter andre guilder, evt. en annen battlegroup. Er ikke så mye PvP i Vindication, men der er helt greit om du er en mid-skilled PvP'er (~2k rating). Du burde forresten regemme warlocken din. ;)

Warlocken bruker jeg så og si aldri, har bare gemmet random shit for å fylle diverse socket bonuser og for å få litt hp/resi. Har full t10 på den, men gjør aldri hverken PvE eller PvP som Warlock lengre. Altfor kjedelig. Sjekk heller Paladin, Warrior eller Mage om du er ute etter chars med riktige gems :p

 

Edit: Datt liv av hoved-topic; Ja, ser etter en guild med absolutt hovedvekt på PvP, men som gjør et og annet raids. Har dessverre ikke funnet noe slikt guild på en god server/battlegroup enda.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Skader ingen cloth user å gemme stam og resi. Alle bør selvfølgelig ikke gemme stam og resi (dps clothies), men disc priest f.eks. gemmer mye resi og sp+stam gems.

Det kommer alt an på hva man foretrekker - å leve litt lengre, eller gjøre bittelitt mer dmg, men leve kortere. Som lock, som er squishy til tusen, foretrekker jeg heller å leve litt lengre. Tror det ikke er noen forskjell i damage done. Man lever lengre, altså får man gjort mer skade.

Lenke til kommentar

Skader ingen cloth user å gemme stam og resi. Alle bør selvfølgelig ikke gemme stam og resi (dps clothies), men disc priest f.eks. gemmer mye resi og sp+stam gems.

Det kommer alt an på hva man foretrekker - å leve litt lengre, eller gjøre bittelitt mer dmg, men leve kortere. Som lock, som er squishy til tusen, foretrekker jeg heller å leve litt lengre. Tror det ikke er noen forskjell i damage done. Man lever lengre, altså får man gjort mer skade.

 

In my ass, er bare noobs som gemmer resi og stam, ALLE jeg vet gemmer SP, evt stam + SP hvis socket bonusen sier så.

 

Haste er nokså fin stat...

 

men du spiller jo bare BG så, små /care der anyway!b

Lenke til kommentar

Skader ingen cloth user å gemme stam og resi. Alle bør selvfølgelig ikke gemme stam og resi (dps clothies), men disc priest f.eks. gemmer mye resi og sp+stam gems.

Det kommer alt an på hva man foretrekker - å leve litt lengre, eller gjøre bittelitt mer dmg, men leve kortere. Som lock, som er squishy til tusen, foretrekker jeg heller å leve litt lengre. Tror det ikke er noen forskjell i damage done. Man lever lengre, altså får man gjort mer skade.

 

In my ass, er bare noobs som gemmer resi og stam, ALLE jeg vet gemmer SP, evt stam + SP hvis socket bonusen sier så.

 

Haste er nokså fin stat...

 

men du spiller jo bare BG så, små /care der anyway!b

Som warlock spiller jeg lite generelt, men ja, bare BGs som lock. Og hva "noobs" gjør, driter jeg en lang marsj i. Det er ingen "fasit" for hva man bør gemme så lenge man holder seg borte fra melee gems...Noen gems er bedre enn andre, men man gemmer etter hva man foretrekker. Jeg har ganske mye av både haste, hit og spellpower i PvP gear, så et par ekstra stam+resi gems i noen dårlige items bryr jeg meg fint lite om.

 

Edit: Jeg ser du har uthevet Disc priest delen....så du mener bare noobs gemmer resi? Da tar du grundig feil. Jeg har sett flere Wrathful disc priests på armory som gemmer resilience her og der..

 

Eksempel:

http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Blackrock&cn=Dirtydawg

 

Denne spilleren brukte også resi gems veldig lenge, men han har byttet til andre typer nylig:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Arena+Pass+1&cn=Sereph

Endret av Necleto
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...