Gå til innhold

hvordan lager man taco? :D

xain

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hett tips for å spare penger:

Kjøp ting separat istedenfor sånne sett. Kjøp lefser, krydder og salsa fra First Price eller annet billigmerke. Sparer fort en 20-kroning på det, og det er liten eller ingen forskjell på smaken.

Selv lager jeg alt fra bunnen av med unntak av lefsene/skjellene som jeg kjøper ferdig. Egenkomponert salsa med habanero for eksempel. Om nom nom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med andre ord; det er det eneste du lager fra bunnen, så fremt du ikke dyrker dine egne grønnsaker, eller lager din egen kjøttdeig?

Skrevet

Ikke vær sånn'a kompis.

Har faktisk kjøttkvern, men pleier som regel å kjøpe karbonadedeig ferdig.. Blander mitt eget krydder og tomater dyrkes på verandaen (:p).

Skrevet (endret)

Hot tips til taco. - Bruke en pose fajita-mix (må være den gule fra old el paso!)istedet for taco-mix, og bland den i kjøttdeigen sammen med en boks brune salatbønner. - wrap i hvetetortialle eller taco-shell - mye bedre enn "ferdig-taco-pakkene" ;=)

10133.jpg

salatbonner.JPG

Endret av kjetilkl
Skrevet

Uber tacotips (fra RR): Legg en ekstra lefse under når du spiser, slik at alt du mister, lander på den slik at du ikke trenger å kaste bort noe! (eller trenger å vaske tallerkenen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som hadde Taco i konfirmasjonen sin :p det hadde visst vært en helvetes til jobb å kutte alle grønnsakene!

Jeg vet om noen som hadde taco i bryluppet sitt, de ringte til et selskap som selger tacoprodukter, og de sponset det med telt,kokker og mat :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...