Lilac1 Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Hei, regner med at dette snarere er stedet å etterspørre slike enn utdanningsforaet, så kort og greit: Hvor kan jeg finne besvarelseseksempler på skriftlig eksamen i dette emnet? Jeg vurderer skrive en klage, men vet ikke hvilket grunnlag jeg har før jeg har sett en A eller B oppgave.
krikkert Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Det vil kunne være en fordel å spesifisere hvilket universitet du studerer ved. Såvidt jeg vet publiserer ikke UiO (eller JSU) mønsteroppgaver i valgemnene.
KVTL Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Som krikkert skriver så gis det ikke ut mønsterbesvarelser i valgemne. Mitt råd er å ringe sensor for begrunnelse, og deretter vurdere hvorvidt du skal klage på karakteren.
krikkert Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Men du kan selvfølgelig bruke forumet for å finne ut om du ønsker å klage. :-)
Flodec Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Skummelt å klage så lenge du sto. Var jo ei som strøk til eksamen nå i sommer etter å ha klaget på karakteren. Ho datt ned 2 karakterer.
KVTL Skrevet 22. august 2010 Skrevet 22. august 2010 Klageorganet kan normalt prøve skjønnet fullt ut, det gjelder i de fleste klagesaker. En klage kan omgjøres til gunst og ugunst.
Lilac1 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Skrevet 13. mai 2011 Bumper denne. Ønsker fortsatt link til eksempler på besvarelser m/karakter i første modul arbeidsrett, uansett universitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå