Gå til innhold

Gruppe 2 - Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering. Resultater og gruppediskusjon.


Anbefalte innlegg

Gruppe 2:

Forum Daraim // Ingame: Urias.591

Forumbruker: makri // Ingame: Marki // Character code ikke spesifisert. Send PM

Forumbruker: Flin // Ingame: Flin.773

Forumbruker: Pingas // Ingame: Pingas.845

Forumbruker: Ildflue // Ingame: Keion.555

Forumbruker: homesmasher // Ingame: Gnurk.785

Forumbruker: eXclusive1337 // Ingame: eXclusive // Character code ikke spesifisert. Send PM

Forumbruker: Detectable // Ingame: Detectable.542

Forumbruker: Chris9 // Ingame: Garnok.622

 

Dette er gruppe 2. Kampresultater og eventuel gruppediskusjon taes i denne tråden. Dette for å unngå kaos i den originale turneringstråden.

 

Lykke til!

 

 

Rangering:

 

Gruppe_2.png

 

Replays fra turneringen kan du finne her.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau da var den første kampen spilt i gruppe 2. :)

 

Riktignok var det bare én kamp, som var alt vi rakk, men jeg poster her uansett:

Kamp 1:

Chris9/Garnok - homesmasher/Gnurk (Vinner)

Replay:Gnurk-Garnok.rar (Omg, slutt å last den ned...:p)

 

Kamp 2:

Chris9/Garnok - homesmasher/Gnurk (Vinner)

Replay: Gnurk-Garnok2.rar

 

Jeg drukna i zerglings. Menmen, jeg ble litt ufokusert, må skjerpe meg neste runde. :p

 

Så homesmasher leder denne gruppa foreløbig. Jeg håper også på å få noen poeng snart. :ph34r:

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Homesmashers kamp list (bruker rediger og kommer til å skrive alle kamper i denne posten)

 

Kamp 1 Gnurk VS Garnok

Winner: Gnurk

Map: lost temple

 

 

 

 

Kamp 1 Gnurk VS Keion

winner: gnurk

Map: lost temple

 

Kamp 2 Gnurk vs Keion

winner: gnurk

Map: dessert oasis

Endret av homesmasher
Lenke til kommentar

Jau da var den første kampen spilt i gruppe 2. :)Riktignok var det bare én kamp, som var alt vi rakk, men jeg poster her uansett:Kamp 1:Chris9/Garnok - homesmasher/Gnurk (Vinner)Replay:Gnurk-Garnok.rarKamp 2: Ikke spilt ennå.Jeg drukna i zerglings. Menmen, jeg ble litt ufokusert, må skjerpe meg neste runde. :pSå homesmasher leder denne gruppa foreløbig. Jeg håper også på å få noen poeng snart. :ph34r:

 

 

Homesmashers kamp list (bruker rediger og kommer til å skrive alle kamper i denne posten)Kamp 1 Gnurk VS GarnokWinner: Gnurkreplay: (kommer når noen forklarer meg vordan man opplaster)

Er dette samme kamp? Får unable to open replay, når jeg prøver å åpne replayen homesmasher har vedlagt.

 

Og det gjør ting veldig mye lettere om dere lager en ny post per kamp. Slik at jeg kan se 'nye poser' i hver emne. Istedet for å hele tiden måtte refreshe, og se om en post har blitt oppdatert. Takk.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Homesmasher. Vennligst lag en ny post per kampresultat. Og som spurt tidligere: Har dere lastet opp 2 stk av samme replay i tråden her? Vennligst prøv å unngå det folkens. Avtal at kun en av dere gjør dette.

 

Nå vet jeg heller ikke hvor rett det er å laste opp replays, jeg anbefaler at vi bare lagrer de. Og sender de til Flin, eller noe i den dur. Kan bli feil om replays blir public, slik at folk som har mye fritid kan studere hvordan andre spiller. Og hvilke builds de typisk kjører.

Lenke til kommentar

Jau da var den første kampen spilt i gruppe 2. :)Riktignok var det bare én kamp, som var alt vi rakk, men jeg poster her uansett:Kamp 1:Chris9/Garnok - homesmasher/Gnurk (Vinner)Replay:Gnurk-Garnok.rarKamp 2: Ikke spilt ennå.Jeg drukna i zerglings. Menmen, jeg ble litt ufokusert, må skjerpe meg neste runde. :pSå homesmasher leder denne gruppa foreløbig. Jeg håper også på å få noen poeng snart. :ph34r:

 

 

Homesmashers kamp list (bruker rediger og kommer til å skrive alle kamper i denne posten)Kamp 1 Gnurk VS GarnokWinner: Gnurkreplay: (kommer når noen forklarer meg vordan man opplaster)

Er dette samme kamp? Får unable to open replay, når jeg prøver å åpne replayen homesmasher har vedlagt.

 

Og det gjør ting veldig mye lettere om dere lager en ny post per kamp. Slik at jeg kan se 'nye poser' i hver emne. Istedet for å hele tiden måtte refreshe, og se om en post har blitt oppdatert. Takk.

samme kamp ja, skal lage nye posts fra nå av

Lenke til kommentar

Hva vi gjør angående replays er foreløpig uklart. Jeg administrerer ikke denne turneringen på noen måte, jeg bare hjelper til ved å holde styr på disse trådene. Så intil Flin har gitt sin mening, så tror jeg vi bare kan la det være som det er nå egentlig.

 

Og det holder at én skriver resultatet. Den andre kan eventuelt bekrefte, slik Ildflue gjorde over her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...