Gå til innhold

Nettbutikk med capser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med http://www.neweracap.co.uk/? Bestillte en cap men fikk den aldri, fikk pengene tilbake. Vil jo ikke bestille igjen hvis flere har opplevd det samme, må ha meg en NY caps da jeg mista min gamle.

 

Jeg har bestilt derfra to ganger, og har venner som har gjort det samme. Enkelt og greit, og har alltid fått det jeg bestilte. Kameratene mine som bestilte(de bestilte sammen, 6 capser ellerno), fikk ikke den ene de bestilte pga at den var utsolgt. Da hadde New Era lagt ved en lapp hvor de foklarte det, og gav dem et nøkkelknipe og noen småting som "plaster på såret". Så servicen er veldig bra.

 

For å spare noe på pris i forhold til prisen i Norge så er det lurt å bestille flere capser samtidig, jeg bestilte vel 8stk første ganger og endte på overkant av 300kr per caps, andre gangen kom det på rundt 350kr per caps(omtrent samme pris som i Norge, men samtidig capser man ikke får kjøpt i Norge).

Lenke til kommentar

Nøkkelknippe og smågreier? Til erstatning for en caps til 300 kroner? Kaller jeg ikke akkurat god service...

 

De betalte ikke for den capsen, fikk så klart tilbake pengene. Og fikk det andre gratis.

 

Jaja, sist jeg handlet på Junkyard, og pakken ble forsinket, fikk jeg et gavekort på 200 kroner, en side jeg bestilte 4 par solbriller fra sendte også med et ekstra par solbriller med en post-it-lapp som det var skrevet en masse hjerter på.

 

Føler at sånne ting har blitt vanlig, spesiellt fra litt mindre nettsider.

Lenke til kommentar

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1205~search.baseball%20hat

 

Har ikke et bånd som går i rundt hodet for komfort (ikke noe problem i mitt tilfelle, ikke verdt 400 ekstra kroner i hvert fall) og er bare i størrelse 7 1/2, ellers et kjempekjøp.

Sett folk klager over kvaliteten, men kjøpte 10 stykk selv. Solgte 9 og har 1 selv, og har ikke merket noe dårligere kvalitet på de fra Dealextreme enn mine 2 originale.

Endret av Raknes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...